25.10.2009 17:48
Joo, Acacia minullakin kummitteli mielessä viimeisenä julkaisuna jonka muistan.
Ajattelin vaan josko jollain (divarinpitäjällä tms) olisi ollut sisäpiirin tietoa kuoppauspäätöksestä kun tekevät tilauksiaan ja ovat yhteydessä yhtiöihin.
Täytyykin muistaa kysyä Tikkurilan Pepeltä asiasta, tämä kun on usein puhelimessa maahantuojien tilauslista kädessään.