äh, playtradella tilasin Zoverstocksilta, ja paketti jäi tulematta ("distpatched 25 June"). Nyt eivät ole vastanneet palautteeseen vaikka olen lähettänyt varalta kahta ohjeistettua reittiä pitkin. Toisen palautteen lähettämisestä on kaksi vkoa, toisesta yksi.
Ensimmäinen ongelmani play.n tai play.n playtraden kanssa.
Laitanpa silti lisää tilauksia vetämään.
Ainakin itse olen todennut Zoverstocksin luotettavaksi kauppakumppaniksi. Kaksi kertaa olen joutunut Amazon.co.uk:n kautta lähettämään reklamaatiokyselyn jossa kyselin tuotteen perään kun ne olivat hieman myöhässä. Molemmissa tapauksissa tuote tuli tosin seuraavana päivänä postiluukusta, joten hätäilin suotta, tosin noissa kahdessa tapauksessa oli ylittynyt luvattu aika, joten siinä mielessä reklamaatio oli aiheellinen. Monta tuotetta olen tuolta tilannut ja yleensä tulee varsin nopeasti (joka oli osittain syynä myös noihin reklaamatiokirjeisiin kun olin tottunut saamaan tuotteen ennätysajassa kotiovelle, niin silloin kun pari kertaa meni luvatun yli niin pelkäsin että tuotetta ei ole lähetty ollenkaan yms.).
Mutta tosiaan hyvin on pelittänyt ainakin Amazon.co.uk:n kautta.
rasittavaa, koska Zoverstocks ei ole edes vaivautunut vastaamaan kahteen ystävällishenkiseen tiedusteluuni. Aikaa heillä on ollut kohtuullisesti.
No nyt laitoin kolmannen ystävällishenkisen tiedustelun, ehkä he vastaavat siihen. Ehkä he eivät vastaa koskaan.