Play.comista tilaaminen?

C.W. Leadbeater 15.9.2007 07:27

Jep, itse kuuluu maksaa. Play palautti ainakin aiemmin postikuluja vakiona £2:n edestä, mikä ei tietenkään riitä mihinkään, mutta kun ilmoittaa sinne maksamansa kulut, niin sitten saa täyden korvauksen. Kuitti kannattaa ottaa postista talteen, saattavat pyytää nähtäväkseen.

Artisan 10.2.2008 12:26

Onko Playllä yhtään toimivaa sähköpostiosoitetta pikkuisen normaalia monimutkaisemman palautuskuvion sopimiseen?

Bitnik 10.2.2008 15:43

Itse käytin pari vuotta sitten osoitetta info@play.com , silloinkin oli kyseessä vähän erikoisempi palautus. Olin ostanut joskus marraskuussa dvd:n joululahjaksi mutta tietysti sen toimimattomuus paljastuis vasta vuoden vaihteessa joten palautusaika oli umpeutunut. Vaihtoivat kuitenkin levyn nopeasti ja ilman ongelmia kun reklamoin tuohon osoitteeseen.

Artisan 11.2.2008 08:00

****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

Ja tuolta helpdeskistähän ei löydy mitään apua. Jos on jotakin vähänkään mutkikkaampaa, lienee pakko soittaa. Tämä alkaa kyllä olla jo niin huonoa palvelua, että taitaa meikäläisen tilaukset loppua tähän.
Artemisa Absinthium 11.2.2008 08:38

Mistä helvetistä esim. postikuluja voi sitten karhuta takaisin?

Artisan 11.2.2008 10:13

Ainoa keino on ilmeisesti tuo soittaminen. Ja puhelinkulut saa karhuttua takaisin... ööö...

Bitnik 22.4.2008 18:36

Mulle tais käydä samoin, tilailut Playsta loppuu. Ensin piti venata 21 päivää että voi tehdä ilmoituksen kun levy ei saavu, unohdin sen ja postituksesta on nyt kulunut 35-40 päivää eikä sitä voi enää ilmeisesti netin kautta tehdä. Enpä ala minkään kuuden euron levyn takia soittelemaan sumusaarille joten kiitos vaan näistä hienoista vuosista.

Marienbad 25.6.2008 22:24

On kyllä mennyt vaikeaksi koko homma jos olisi jotain asiaa itse kauppiaalle, Playlle. Puhelin on tietysti ok kommunikointiväline, mutta se maksaa ostajalle ja kyllä sen rinnalla mailin nyt voisi katsoa olevan nykyisin aika itsestäänselvyys. Piti korttitietoja päivitellä pitkän tilaustauon jälkeen, mutta tietoja ei hyväksytä. Se saattaa johtua siitäkin että Playn nerokas systeemi ei hyväksy osoitetietoihin ääkkösiä: herjaa tulee ja läpi menee vasta kun vaihdan Ä:n A:ksi, mikä taas voi johtaa ongelmiin billing addressin tarkistuksen kanssa, kuten nyt tuntuu käyneen. Accountin puhelinnumero-kohdassa on muuten maininta, että numeron täytyy matchata laskutusosoitteesi suuntanumeron (landline, lankapuhelin) kanssa?! Olisiko mitään hyvää kilpailijaa Playlle, nyt kun en ole vähään aikaan näitä seuraillut?

KCrimso 26.6.2008 09:38
Marienbad ( 25.6.2008 22:25)
Olisiko mitään hyvää kilpailijaa Playlle, nyt kun en ole vähään aikaan näitä seuraillut?

Mä olen ainakin aika pitkälti siirtänyt pisneksiäni Cdpacificille/DvdPacificille halvan dollarin ansiosta. Playta tulee kyllä myös käytettyä edelleen aika paljon kuin homma on omalla kohdalla toiminut kuitenkin kuin junan vessa. Saas nähdä miten käy kun kohta vaihtuu osoiteja ja luottokortti...
G.P.O. 26.6.2008 11:32
Marienbad ( 25.6.2008 22:25)
Olisiko mitään hyvää kilpailijaa Playlle, nyt kun en ole vähään aikaan näitä seuraillut?

www.dvd.co.uk on pätevä paikka, vaikka postikuluja tuleekin punta per tuote. Päihittää silti Playn hinnoillaan useasti.
Marienbad 26.6.2008 18:05

Olipa melkoista pelleilyä, mutta onnistui lopulta toisella kortilla ja edelleen ilman ä-kirjaimia. En ole näitä kaikkialla edullisia "anttilaleffoja" viitsinyt R1:nä tilata, eli nytkin kyseessä oli tällaista laadukasta mutta halpaa settiä (Sunshine jne.) Jos homma takkuilee jatkossakin tällä tavoin niin saa Play unohtua.

Antti Vanhala 26.6.2008 19:06

Itselläni on toiminut ilman ääkkösiä laskutus useistakin eri liikkeistä moitteetta, myös Playlta mutta tilin luomisesta on kyllä kauan joten systeemissa voi olla jotain uutta. Pitäisihän tuon olla ihan perusjuttu kansainvälisessä kaupassa.

Riley 26.6.2008 21:33

Minullakin oli hiljattain ongelmia Playn kanssa, kun aiemmin moitteetta toiminut kortti ei enää kelvannutkaan. Ongelma poistui kun vaihdoin cardholder-nimen muodosta Sukunimi Etunimi muotoon Etunimi Sukunimi. Ääkköset menee kyllä täällä läpi ihan normaalisti.

drake2j 8.9.2008 21:02

Onko joku muu huomannut, että Playn ostoskori kusee ihan kympillä – vai onko tämä jotain kohdistettua vihjailua siitä, että olisi aika rajoittaa nettikaupoista tilailua?

Ostoskori "vuotaa" ja leffoja tippuu pois kesken kaiken? Esimerkkitapauksessa itselläni oli koriin asetettu viisi leffaa, tein haun, ja huomasin, että nyt korissa olikin yllättäen enää neljä leffaa jäljellä? Tämän jälkeen kokeilin hakua vielä uudelleen, ja nyt korissa oli jäljellä enää yksi leffa?!?

En lannistunut, vaan avasin toisen selaimen (IE, aiempi oli Firefox) ja kokeilin listata samat leffat uudelleen koriin. So far so good, kunnes päätin että poistankin korista yhden leffan. Tämän erehdyksen tehtyäni koriin jäi jäljelle enää yksi ainoa leffa (se jonka olin ensimmäisenä valinnut)?!?

Enää kolmatta kertaa en edes yrittänyt, joten sinne jäi ale-leffat hyllyyn. Kiitos Play!
Spiritual Boxer 8.9.2008 22:02
drake2j ( 8.9.2008 21:03)
Onko joku muu huomannut, että Playn ostoskori kusee ihan kympillä – vai onko tämä jotain kohdistettua vihjailua siitä, että olisi aika rajoittaa nettikaupoista tilailua?

Ostoskori "vuotaa" ja leffoja tippuu pois kesken kaiken? Esimerkkitapauksessa itselläni oli koriin asetettu viisi leffaa, tein haun, ja huomasin, että nyt korissa olikin yllättäen enää neljä leffaa jäljellä? Tämän jälkeen kokeilin hakua vielä uudelleen, ja nyt korissa oli jäljellä enää yksi leffa?!?

Mulla kori on vuotanut jo pitkään – yleensä tosin vasta hieman enempien artikkelien kanssa eli jos alkaa lähennellä jotain 10 tuotetta, niin niitä katoilee pitkin matkaa.