4.11.2006 12:16
Maniac oli kyllä vitun kova.
Ei ollut kaukana että olisi Spinellin innoittamana käynyt sen yhden hölöttäjän kurkulle, heh.
Maniac oli kyllä vitun kova.
Paikallisuudesta en tiedä, oikeastaan niitä oli kaksi tyyppiä – puolen elokuvaa kommentoivat tapahtumia kovaan ääneen, tyyliin "Die die my darling" asiaankuuluvilla Cradle of Filth ‑vokaaleilla. Välillä jutustelivat keskenään ties mitä. Välillä toinen yritti rauhoitella toista, kohta kuitenkin jatkui taas. En tiedä oliko syynä henkinen vamma vai humalatila, luultavasti molemmat.
Paikallisuudesta en tiedä, oikeastaan niitä oli kaksi tyyppiä – puolen elokuvaa kommentoivat tapahtumia kovaan ääneen, tyyliin "Die die my darling" asiaankuuluvilla Cradle of Filth ‑vokaaleilla. Välillä jutustelivat keskenään ties mitä. Välillä toinen yritti rauhoitella toista, kohta kuitenkin jatkui taas. En tiedä oliko syynä henkinen vamma vai humalatila, luultavasti molemmat.
NV-näytöksessä takanani istui kaksi tyyppiä pälisemässä Maniacin läpi. Toinen eläytyi murhiin aina intohimolla ja kommentoi kankaan tapahtumia: "Jes...! ...jes!...JES!"
Nyt on tosiaankin sitten päästy pois festaripaikkakunnalta ja voisi kommentoida vähän enemmän. Sain kasattua ihan mukavasti porukkaa mukaan ja majoituimme Iin silloille kahden yön ajaksi. Joka jampalle hankittiin sarjamurhat ja siitä sitten istuimme oman virkeystilan mukaan enemmän ja vähemmän paikalla. Paluumatkalla kun kyselin tunnelmia, niin kaikki viihtyivät ihan mukavasti joten kiitokset porukan puolesta järjestäjille.
Seuraavaksi oli lyhytelokuvakilpailun toinen osuus. Välillä oli tosi painostavaa tunnelmointia, sitten rehellistä läskiksi vetoa. Näissä oli periaatteessa parempi ote kuin ekassa sarjassa, mutta joissain tapauksissa olisi saanut olla hieman skarpimpi mitä tuotoksiinsa laittaa. Palkinnot menivät kuitenkin ihan oikeisiin osoitteisiin.
Virallinen kävijämäärä oli 1011, eli kävijäennätys rikottiin jälleen kerran.
Näitä pieniä teknisiä ongelmia täytyy pitää jonkinlaisena hintana siitä, että saadaan pitää festaria suojellussa 1910-luvun talossa, jossa on hieno 50-luvun elokuvakalusto...
Perjantain viimeinen eli Dr. Black, Mr. Hyde sitten taas jotain johon oli tullut kasattua odotuksia mutta kaikki ei ihan osunut kohdalleen. Välillä oli aivan pirun puuduttavaa menoa, mutta aina sitten kun valkonaama lähti liikkeelle olikin aivan toinen meno. Hyde veti tajuttomalla draivilla porukkaa päihin ikään ja sukupuoleen katsomatta ja muutenkin tempo oli ihan hillitön. Vaikka ei ihan nappiin mennyt teos, niin silti ihan osuva valinta illan päättäväksi häröilyksi.