Troy

Yotsuya 30.8.2006 13:35
Protagonist ( 29.8.2006 19:41)
Yotsuya ( 29.8.2006 12:50)
Protagonist ( 29.8.2006 11:05)
Yksi pointti johon kiinnitin myös huomiota (olen selvästi keskittynyt olennaisuuksiin) oli seksikohtaus, jossa Brad Pittin "muka niin ihanaa" kroppaa esiteltiin. Tyyppi on keskellä tasitelukenttiä ja perse loistaa silti puhtaana kuin öljytty majakka.

Mutta sen kantapää oli varmaan tosi törkyinen. Mieshän pestiin pienenä taikapadassa, luuletko sä että sen käsittelyn jälkeen lika tarttuu? Come on, voisi elitisteiltäkin nyt pientä yleissivistystä vaatia ettei tarvitsisi kaikkea rautalangasta vääntää.

Jaa'a enpä kyllä nyt yhtäkkiä muista, että alkuperäisessä tarinassa mitään kastamisen vaikutuksesta Akhilleuksen likaisuuteen olisi puhuttu. Kenties tuolla logiikallasi Akhilleus ei myöskään käy paskalla?

Taikapadassa peseminen on tehnyt Akhilleuksen ihosta niin likaa hylkivää että kevyelläkin pyyhkimisellä tulee todella puhdasta jälkeä.

"Akhilleuksen syntyessä annettu ennustus povasi tälle väkivaltaista kuolemaa ja siksi Thetis kastoi pojan haavoittumiselta suojelevaan Styks-jokeen." (Pikainen tarkistus Wikipediasta muistini tueksi)

Että tarkistappas taikapatapoika itse ylessivistystäsi, vai aiotkos erota Elitisteistä?

Näiden asioiden todellinen laita paljastetaan vasta vapaamuurariuden korkeammilla asteilla mutta ihan vinkkinä aloittelijoille voisin sanoa että kannattaa mielummin lukea Asterixeja kuin jotain vitun Homerosta.
Yoshua Ben Yosef 30.8.2006 17:19

Jos tätä ketjua voisi arvostella, olisi se puhdas *****

Melkein jo ostin Troyn TopTenistä, ku makso 5,99e tjms.
Protagonist 30.8.2006 17:49
Yotsuya ( 30.8.2006 13:36)
Protagonist ( 29.8.2006 19:41)
Yotsuya ( 29.8.2006 12:50)
Yksi pointti johon kiinnitin myös huomiota (olen selvästi keskittynyt olennaisuuksiin) oli seksikohtaus, jossa Brad Pittin "muka niin ihanaa" kroppaa esiteltiin. Tyyppi on keskellä tasitelukenttiä ja perse loistaa silti puhtaana kuin öljytty majakka.

Mutta sen kantapää oli varmaan tosi törkyinen. Mieshän pestiin pienenä taikapadassa, luuletko sä että sen käsittelyn jälkeen lika tarttuu? Come on, voisi elitisteiltäkin nyt pientä yleissivistystä vaatia ettei tarvitsisi kaikkea rautalangasta vääntää.

Jaa'a enpä kyllä nyt yhtäkkiä muista, että alkuperäisessä tarinassa mitään kastamisen vaikutuksesta Akhilleuksen likaisuuteen olisi puhuttu. Kenties tuolla logiikallasi Akhilleus ei myöskään käy paskalla?

Taikapadassa peseminen on tehnyt Akhilleuksen ihosta niin likaa hylkivää että kevyelläkin pyyhkimisellä tulee todella puhdasta jälkeä.

"Akhilleuksen syntyessä annettu ennustus povasi tälle väkivaltaista kuolemaa ja siksi Thetis kastoi pojan haavoittumiselta suojelevaan Styks-jokeen." (Pikainen tarkistus Wikipediasta muistini tueksi)

Että tarkistappas taikapatapoika itse ylessivistystäsi, vai aiotkos erota Elitisteistä?

Näiden asioiden todellinen laita paljastetaan vasta vapaamuurariuden korkeammilla asteilla mutta ihan vinkkinä aloittelijoille voisin sanoa että kannattaa mielummin lukea Asterixeja kuin jotain vitun Homerosta.

Eipä sillä Asterixilla kauheesti opinnot edisty, mut tietty jos oma vaatimuksesi lukemisen suhteen on, että kirjassa täytyy olla kuvia niin sitten.
pallonaama 30.8.2006 17:49

Alunperin pidin Troijaa siinä neljän tähden kieppeillä olevana elokuvana, mutta tämän threadin luettuani olen pakotettu antamaan sille täydet viisi tähteä. *****

Vittu, Conan Barbaarikin oli tosi huono kun Arska ei käyny siinä kertaakaan paskalla!!!!111111!!!11!!!
Jakel 30.8.2006 18:34

Myös Troijalle voidaan antaa vain 1,5 tähteä siitä, ettei siinä perispartalaiseen tapaan homoiltu.

JMustonen 30.8.2006 18:41
Jakel ( 30.8.2006 18:35)
Myös Troijalle voidaan antaa vain 1,5 tähteä siitä, ettei siinä perispartalaiseen tapaan homoiltu.
Käypäs kuule kaveri paskalla, jos kaipaat lisää realismia.
Protagonist 30.8.2006 18:52
pallonaama ( 30.8.2006 17:50)
Alunperin pidin Troijaa siinä neljän tähden kieppeillä olevana elokuvana, mutta tämän threadin luettuani olen pakotettu antamaan sille täydet viisi tähteä. *****

Vittu, Conan Barbaarikin oli tosi huono kun Arska ei käyny siinä kertaakaan paskalla!!!!111111!!!11!!!

Kuka sanoi, että on pakko (tai edes suotavaa) käydä elokuvassa paskalla?!
drake2j 30.8.2006 18:58
Protagonist ( 30.8.2006 18:53)
pallonaama ( 30.8.2006 17:50)

Kuka sanoi, että on pakko (tai edes suotavaa) käydä elokuvassa paskalla?!

Tälle aiheellehan on pyhitetty ihan oma viestiketjunsakin.
Yotsuya 31.8.2006 13:58

Kaava definitiivisen elitistiselle Troija-leffalle:

Yksi pointti johon kiinnitin myös huomiota (olen selvästi keskittynyt olennaisuuksiin) oli seksikohtaus, jossa Brad Pittin "muka niin ihanaa" kroppaa esiteltiin. Tyyppi on keskellä tasitelukenttiä ja perse loistaa silti puhtaana kuin öljytty majakka. En toki ole perehtynyt kreikkalaisten sotilaiden puhtauteen. Pitänee seuraavalla antiikki aiheisella luennolla pompata pystyyn ja kysyä: "Anteeksi. Kuinka puhtaita kreikkalaiset sotilaat mahtoivat olla?".

+

Jakel ( 30.8.2006 18:35)

=

Korson Antti 31.8.2006 14:18

Kiitti Yotsuya, niin mainio kuva että lähti kiertoon saman tien

Humphrey Bogart 31.8.2006 14:25

Millä hemmetin sivuilla toi Yotsuya oikein on vieraillut. Törkeetä.

Yotsuya 31.8.2006 14:41
Humphrey Bogart ( 31.8.2006 14:26)
Millä hemmetin sivuilla toi Yotsuya oikein on vieraillut. Törkeetä.

Amerikkalaisen anarkokapitalismifoorumin Gratuitous Posts ‑ketjusta.
Shocky 1.9.2006 12:51

Troija **+

Elokuvan suurin ongelma on se, että kloonatut cgi-armeijat ja laivastot ovat aivan liian pieniä, ei nykyään tuollaisilla määrillä yleisöä kohauteta, we want MORE, Mr. Petersen! Ainoa hyvä ja omaperäinen keksintö leffassa oli kun ne tyypit tuli sen hevosen sisältä, tosin sekin oli pöllitty Monty Pythonista.
Dani 1.9.2006 13:38

Troija oli hyvä leffa, ja aihe oli paljon relevantimpi ja mielenkiintoisempi kuin n. 99% leffoissa. Mun mielestä leffa toimi dramaturgisesti ihan ok ja katsoin sen mielelläni jo vaikka siksi että muisti mistä historiallisesta kontekstista akillesjänteet, troijan hevoset ja ajaksit on peräisin. Aika perusspektaakkelileffa, johon ohjaaja ei ollut kummemmin yrittänyt änkeä persoonallisia perspektiivejä tai tehdä omaperäisiä tulkintoja myytistä.

Suosittelen.
JMustonen 1.9.2006 13:49
Shocky ( 1.9.2006 12:52)
Ainoa hyvä ja omaperäinen keksintö leffassa oli kun ne tyypit tuli sen hevosen sisältä, tosin sekin oli pöllitty Monty Pythonista.
confused.gif