29.8.2006 12:10
Troy
29.8.2006 12:49
Yksi pointti johon kiinnitin myös huomiota (olen selvästi keskittynyt olennaisuuksiin) oli seksikohtaus, jossa Brad Pittin "muka niin ihanaa" kroppaa esiteltiin. Tyyppi on keskellä tasitelukenttiä ja perse loistaa silti puhtaana kuin öljytty majakka.
Mutta sen kantapää oli varmaan tosi törkyinen. Mieshän pestiin pienenä taikapadassa, luuletko sä että sen käsittelyn jälkeen lika tarttuu? Come on, voisi elitisteiltäkin nyt pientä yleissivistystä vaatia ettei tarvitsisi kaikkea rautalangasta vääntää.
Troy muistaakseni ***, jotain OK melodraamaa ja muutama kova mättökohtaus, CGI-armeijatkaan eivät itse elokuvassa häirinneet yhtä paljon kuin mitä trailerin perusteella luulin.
29.8.2006 13:01
29.8.2006 13:17
29.8.2006 13:31
Siis kyllä!
Niin paljon kuin Francon leffoja yleisesti inhoankin niin mieluummin katson minkä tahansa Jesuksen pökäleen kuin mitään uutta Hollywood paskaa. I'm funny that way.
29.8.2006 13:49
Kuulostaa aika rajoittuneelta.
29.8.2006 14:17
29.8.2006 14:48
29.8.2006 14:52
29.8.2006 19:40
Yksi pointti johon kiinnitin myös huomiota (olen selvästi keskittynyt olennaisuuksiin) oli seksikohtaus, jossa Brad Pittin "muka niin ihanaa" kroppaa esiteltiin. Tyyppi on keskellä tasitelukenttiä ja perse loistaa silti puhtaana kuin öljytty majakka.
Mutta sen kantapää oli varmaan tosi törkyinen. Mieshän pestiin pienenä taikapadassa, luuletko sä että sen käsittelyn jälkeen lika tarttuu? Come on, voisi elitisteiltäkin nyt pientä yleissivistystä vaatia ettei tarvitsisi kaikkea rautalangasta vääntää.
Jaa'a enpä kyllä nyt yhtäkkiä muista, että alkuperäisessä tarinassa mitään kastamisen vaikutuksesta Akhilleuksen likaisuuteen olisi puhuttu. Kenties tuolla logiikallasi Akhilleus ei myöskään käy paskalla?
"Akhilleuksen syntyessä annettu ennustus povasi tälle väkivaltaista kuolemaa ja siksi Thetis kastoi pojan haavoittumiselta suojelevaan Styks-jokeen." (Pikainen tarkistus Wikipediasta muistini tueksi)
Että tarkistappas taikapatapoika itse ylessivistystäsi, vai aiotkos erota Elitisteistä?
29.8.2006 21:03
Jaa'a enpä kyllä nyt yhtäkkiä muista, että alkuperäisessä tarinassa mitään kastamisen vaikutuksesta Akhilleuksen likaisuuteen olisi puhuttu. Kenties tuolla logiikallasi Akhilleus ei myöskään käy paskalla?
Höm. Minä kun luulin, että Akhilleus olisi enemmälti myyttinen henkilö. Vähän niin kuin Tintti. Ei Tinttikään käy paskalla. Ihmeellistä tämä historia.
29.8.2006 21:26
Höm. Minä kun luulin, että Akhilleus olisi enemmälti myyttinen henkilö. Vähän niin kuin Tintti. Ei Tinttikään käy paskalla. Ihmeellistä tämä historia.
Ja myyttiset henkilötkö sitten eivät voi käydä paskalla (en väitä, ettäkö tarinassa siihen kiinnitettäisiin huomiota, mutta mahdotonta se ei varmasti ole)? Don Quijotessa ainakin paskotaan hyvinkin reippaasti.
29.8.2006 21:49
Niin, siis molemmat elokuvathan, eli siis Troija Ja Kingdom Of Heaven ovat täysin onnettomia tekeleitä.
30.8.2006 09:45
Troija on aivan kelpo elokuva eli ****.
30.8.2006 09:47
Maaseudulta kuuluu järjen ääniä!