Rytmihairion alkuperainen laulaja ja kauhuelokuvafani poistui 3.11. keskuudestamme.
RIP Kalle
Kaikkea parasta, missa ikina oletkaan. Parempaa kuin ennen.
Rytmihairion alkuperainen laulaja ja kauhuelokuvafani poistui 3.11. keskuudestamme.
Samaa toivotan minä.
OH SHIT
Jokainen kuolee kerran. Jotkut ehkä elävät kahdesti.
Ikävää. Minulle toistaiseksi viimeiseksi havainnoksi jäi pienehkö osa
Gangs Of New Yorkissa. Hemmings omasi lärvin ja äänen jotka jäivät mieleen.David Hemmings oli dokailuistaan huolimatta edelleen ihan aktiivinen näyttelijä (tehnyt viime vuosina kaikenlaisia leffoja LXG:stä Lämäri kakkoseen) ja miettikää, miten kiinnostavat kommenttiraidat hän olisi voinut tehdä esim. elokuvien Blow-Up, Profondo Rosso, Just a Gigolo ja Jepari jolla meni lujaa ideaalisiin dvd-julkaisuihin. Tai älkää miettikö, mitä väliä sillä enää kuitenkaan on.
Harmihan tämäkin on.
Taiwanilaissyntyinen Hong Kong-elokuvan monitoimimies
Blackie Ko on siis poistunut keskuudestamme. Miehen nimi ei ehkä sano mitään, mutta persoonallisen näyttelijän naama on tuttu monesta sivuosasta."Ko, 50, may have died after an all-night drinking binge in Shanghai. "
"Suomalaisten uusnatsien tunnetuin hahmo, naantalilainen Pekka Siitoin kuoli viime maanantaina vaikean syöpäsairauden murtama. Siitoin oli kuollessaan 59- vuotias.
No, Pekasta saa taas jouluaattona varmasti kuulla monta juttua anopin toimesta, kun menemme Naantaliin joulua viettämään. Anoppi kun työskentelee Naantalin Energiassa ja Pekka on ollut heidän "luottoasiakas" vuosikymmeniä. Eli muistellaan "valtakunnanjohtajaa" kinkun äärellä!
jukkasil (13.12.2003 18:37)No, Pekasta saa taas jouluaattona varmasti kuulla monta juttua anopin toimesta, kun menemme Naantaliin joulua viettämään. Anoppi kun työskentelee Naantalin Energiassa ja Pekka on ollut heidän "luottoasiakas" vuosikymmeniä. Eli muistellaan "valtakunnanjohtajaa" kinkun äärellä!
Mulla on mini-dv-kamera ainakin mukana, eli pistän nauhotuksen päälle, jos juttua rupee tulemaan kunnolla!
No siellä alakerran lämpökeskuksessa Pekka jo lapio varmaan hiiliä täyttä vauhtia, taas on maailma aavistuksen parempi paikka elää. Tiedä sitten kuinka tosissaan äijä noiden "valtakunnanjohtaja" juttujensa kanssa oli, uskoikohan itsekään soopaan mitä suustaan syyti...