Hyvä dokkari. Kieltämättä, osa porukasta vaikutti ajoittain jopa pelottavalta. Mä en ainakaan jaksa käydä katsomassa läheskään kaikkia elokuvia ihan vaan sen takia että ne on tehty. Propsit siitä "kaupungin paras koneenkäyttäjä" ‑läpästä.
Disco osui todellakin asian ytimeen. Jos Helsingin tarjonta olisi Nykin tasoa, niin saattaisi elokuvissakäynti nousta aika eksponentiaalisesti.
Kai Tarantino Connection saa jatkoa?