Elokuvakulttuurin riemuvoitto 3.6.-4.6.2006, Kino Engelissä

k-mikko 6.6.2006 12:34
Lazer ( 6.6.2006 11:42)
k-mikko ( 6.6.2006 09:17)
Koska mä höpisin jo parille tuolloin, että dvd on leikattu niin tässä suoraan IMDB:n alternate versionsista:

Ilmeisesti tosta dvd:stä siis puuttuu vaan jotain pientä, toisin kuin printistä, josta puuttui melkein kaikki kiinnostava.

Niinpä. "Some of her nudity" ei vaikuta niin pahalta kuin printin ilmeinen "All of their nudity".
Bad Rain 6.6.2006 12:35
Lazer ( 6.6.2006 09:42)
k-mikko ( 6.6.2006 09:17)
Koska mä höpisin jo parille tuolloin, että dvd on leikattu niin tässä suoraan IMDB:n alternate versionsista:

Ilmeisesti tosta dvd:stä siis puuttuu vaan jotain pientä, toisin kuin printistä, josta puuttui melkein kaikki kiinnostava.

Joo, omistan kaksi dvd ‑versiota elokuvasta. MGM:n tuplajulkaisusta puuttuu yhdestä kohtauksesta muutama sekunti, mutta se on kuvanlaadullaan ja anamorfisuudellaan ylivertainen tähän vanhempaan halpisjulkaisuun, joka tosin on tiettävästi kokonainen.
Yotsuya 6.6.2006 16:31
Bias ( 6.6.2006 10:22)
Epäilemättä arvostin erilaisia asioita kuin suurin osa katsojista, mutta en vain jaksa ihailla loputtomasti mättöä ja asekavalkaadeja, etenkään jos ainoa sisältö elokuvassa on tätä.

Et oikein näe metsää puilta, ensisijainen teema Bulletproofissa ja Death Wishissä oli tietenkin oikeuden tapahtuminen joka ilmeni kommarien ja muiden kleptomaanien rankaisemisena ja aisoihin panemisena.
Antti Tohka 6.6.2006 16:41
Yotsuya ( 6.6.2006 14:32)
Epäilemättä arvostin erilaisia asioita kuin suurin osa katsojista, mutta en vain jaksa ihailla loputtomasti mättöä ja asekavalkaadeja, etenkään jos ainoa sisältö elokuvassa on tätä.

Et oikein näe metsää puilta, ensisijainen teema Bulletproofissa ja Death Wishissä oli tietenkin oikeuden tapahtuminen joka ilmeni kommarien ja muiden kleptomaanien rankaisemisena ja aisoihin panemisena.

EKEK oli myös loistava tapahtuma fooruminikkejen tunnistamiseen (no muutenkin noin 60-80% lipun ostaneista oli tuttuja). Olisi pitänyt ottaa kameralla kuva, että toi on toi ja toi on toi. Nyt voi ola, että homma menee pahasti sekaisin.
Bias 9.6.2006 12:05
Yotsuya ( 6.6.2006 14:32)

Ehkä minun metsässäni vaan kasvaa erilaisia puita? Tai kenties en katsellut puita lainkaan vaan lillukan varsia? Tai ehkä mä en vaan tajua niinkuin jo aiemmin epäilin. Saattaapa jopa olla, että minulla on erilainen käsitys oikeudesta. Mutta missään vaiheessa en erehdy väittämään, että tulkintani olisi oikea, se on vain erilainen.

Antti Tohka ( 6.6.2006 16:42)
EKEK oli myös loistava tapahtuma fooruminikkejen tunnistamiseen (no muutenkin noin 60-80% lipun ostaneista oli tuttuja). Olisi pitänyt ottaa kameralla kuva, että toi on toi ja toi on toi. Nyt voi ola, että homma menee pahasti sekaisin.

Tästä syystä EKEKiin osallistuminen olikin erittäin harkitsematon teko minun puoleltani. Olin pitkään lymynnyt anonyymiyden suojissa, ja viimeistään kirjoittamalla tähän topiciin olen paljastunut. Vastapainoksi pääsin kuitenkin toteamaan (suureksi pettymyksekseni) ettei sen kummemmin Tohkalla kuin Iljallakaan ollut trikoita ja viittaa, vaikka eräiden foorumilaisten asenteesta sellaista olisi voinut olettaakin.
Yotsuya 9.6.2006 12:49
Bias ( 9.6.2006 12:06)
Saattaapa jopa olla, että minulla on erilainen käsitys oikeudesta.

Jos meksikolaisen vallankumouskenraalin, arabisosialistin ja neuvostokenraalin välisen epäpyhän allianssin murskaaminen soluttamalla paikalle Gary Busey ja modifioitu tankki ei ole oikeutta, en halua olla oikeassa. rolleyes.gif
Korson Antti 11.6.2006 00:27

Yotsuya on tunnetusti vienyt suhtaumisensa yksityisomistukseen johonkin uskonnollisiin sfääreihin ja siitä beyond mutta tuohon on mahdoton väittää vastaan. Noin se vain on