Hajottikohan jan koneensa tuolloin 1,5 vuotta sitten vai mistäköhän syystä tämä internet-elämä loppui täysin. Meinaan noita kommentteja on aika tiuhaan tahtiin täällä ja hohdossa aina tuohon totaaliseen loppuun asti.
Another World Entertainment
Eli sivusto ilmoittaa ensimmäisten elokuvien ilmestyvän toukokuun 14:sta päivä. Leffat ennakkotilattavissa ainakin tuolta Absurd-online:sta.
Näköjään olivat lopultakin ilmestynyt nämäkin nimikkeet. Ainakin Absurd-onlineen.
edit:otetaanpa vähän sanoja takaisin. Ainakin osa ns. tanskalaisísta versioista oli ilmestynyt (ilmeisesti erot normaaleihin versioihin ovat vain kansissa).
CDon.comissa alustava julkaisupäivä 26.6
Onkos näitä näkynyt myynnissä Suomessa?
Entäs Klansmania? http://xploitedcinema.com/catalog/klansman...ase-p-7447.html Musta tästä oli puhetta joskus, mutta ei löytynyt haulla...
Another World Entertainmentin julkaisut ainakin katosivat CDon.comin listoilta. Taitaa tanskalaisilla logistiikka kusta, Scantraden Klansman on pysynyt jo kauan ei-varastossa/tulossa tilassa discshop.fi nettikaupassa.
Tanskan maalla Another World on julkaisemassa jo seuraavia elokuvia mm. tuorempaa Takashi Miikeä. Scandtraden levyjä ei varmaan saa muualta kuin nettikaupasta tai tuppukylän huoltoasemalta.

Ostin Puzzlen Köpiksestä, jossa se oli alennusmyynnissä...
Kun tuolla cdon.comin etusivulla menee kauppaan Tanskan lipun kautta niin Puzzle on myynnissä ja kun menee Suomen, Ruotsin tai Norjan lipun kautta niin sitten ei. Eli cdon.com ei ilmeisesti halua myydä jostain syystä kyseistä lättyä Tanskan ulkopuolelle.
Mahdollista tietysti on, että posti olisi hukannut paketin, aika huonoon saumaan vaan olisi sattunut. Mulla oli Puzzle cdon.comilta ennakkotilauksessa ja perille se tuli ihan normaalisti.
Mahdollista tietysti on, että posti olisi hukannut paketin, aika huonoon saumaan vaan olisi sattunut. Mulla oli Puzzle cdon.comilta ennakkotilauksessa ja perille se tuli ihan normaalisti.
Joo näin se on. Lupasivat lähettää uuden tilalle.
Itse tilasin Puzzlen ja Beyondin Absurd-onlinestä. Onko muuten teillä Puzzlessa teksti takakannessa tanskaksi vai englanniksi?
Niin siis tilasin tuon international version, jossa kansi on englanniksi, mutta takakansi kuitenkin tanskaksi.