Another World Entertainment

willberg 4.9.2010 17:51

Onpas halpoja. Onkos tuo AWE:n Violence in a Women's Prison kannattava ostos?

Jakel 5.9.2010 17:09
Mikke1975 ( 3.9.2010 23:14)
Mikä on paras paikka tilata AWE julkaisuja?

Koostetusti kaikkia et varmaan saa mistään. Filmifriikin julkaisuja saanee vielä aika hyvin, mutta kannattaa napata näitäkin vielä kun on saatavilla. Fireboxin julkaisemia ei välttämättä enää kaikkea löydä. Kannattaa käydä läpi Discshop, dvdnet.fi, mainittu boostep, filmifriikki ja pieni leffakauppa. Jollain videodivarilla ei tunnu enää olevan ollenkaan varastoa, joten tuskin sieltäkään löytyy apua. Olen myös noita fireboxin ensimmäisiä julkaisuja nähnyt myytävän joskus vuosi pari sitten muutamissa prismoissa.
C.W. Leadbeater 5.9.2010 20:52

Lisätään Jakelin listan jatkeeksi vielä CDON, jossa noita on ollut satunnaisesti tarjouskampanjoissakin. Ja hajanimikkeitä löytyy Prismoista edelleen.

Janne 5.9.2010 21:23

Huuto.net

Jakel 9.9.2010 19:42

Anotherworldin nimikkeille löytynyt taas uusi jakelija nimeltään Supersounds Films. Hienoa. Ainakin Mattein

Hell of the living dead pitäisi ilmestyä näinä päivinä.
Xialong 9.9.2010 20:28
Jakel ( 9.9.2010 19:42)
Anotherworldin nimikkeille löytynyt taas uusi jakelija nimeltään Supersounds Films. Hienoa. Ainakin Mattein Hell of the living dead pitäisi ilmestyä näinä päivinä.

Ja numerointi näköjään jatkuu siitä mihin Fireboxilla jäi. Hieno homma.
ttt 21.9.2010 23:37
willberg ( 4.9.2010 17:51)
Onpas halpoja. Onkos tuo AWE:n Violence in a Women's Prison kannattava ostos?

Taisin itse ostaa sian säkissä, kun tuon(kin) tilasin... Sellaisen käsityksen olen saanut, että

ihan pätevä julkaisu pitäisi olla. No, katsotaan, kun postiluukusta tulee... Ei siinä isoa hävikkiä jokatapauksessa tule, ei ollut kallis

ja saa varmaan tarpeen tullessa poistettua jollekin...
ttt 25.9.2010 20:44

Joko meni multa leffa ohi, mutta paria kerrotua kohtausta ei löydy Elitistin Emanuelle in Prison arvostelusta.

Ainoa gore kohta oli rottien tapaaminen Laura Gemserin kanssa..

Kertokaa, onko tuosta ei versiota vai onko leffoja mennyt sekaisin?
Koston käsi 25.9.2010 21:17
ttt ( 25.9.2010 20:44)
Joko meni multa leffa ohi, mutta paria kerrotua kohtausta ei löydy Elitistin Emanuelle in Prison arvostelusta.

Ainoa gore kohta oli rottien tapaaminen Laura Gemserin kanssa..

Kertokaa, onko tuosta ei versiota vai onko leffoja mennyt sekaisin?

Sekavaks menee mut muistelisin että kysessä on eri leffa. Emanuelle in Prison/Blade Violent/Women's Prison Massacre on se parempi, tuo Violence in a Women's Prison se huonompi. Vai mites tää nyt menikään..
Carson 25.9.2010 21:48

http://xploitedcinema.com/catalog/emanuelle-prison-violence-womens-prison-double-feature-p-7823.html

ttt 27.9.2010 00:14

Kiitti. Muistelinkin jotain juttua, että helposti pari "Emanuelle" leffaa menee sekasin.

Noi molemmat ovat siis Mattein pätkiä, kai?

Onneksi oli tarjouksessa. Olihan siinä hetkensä, mutta lähinnä piiitkiä isojen reisien hierontaa ja alastomuutta.

Ilkeys puuttui. Pitänee tuo toinen hommata, mikäli vastaan tulee.
Koston käsi 27.9.2010 09:08
ttt ( 27.9.2010 00:14)
Noi molemmat ovat siis Mattein pätkiä, kai?

Kaiketi juu, tosin tääkään ei taida olla ihan yksiselitteistä, Claudio Fragasso ja Bruno Mattei olivat aika tiivis kaksikko ja Fragasso ohjasi osia joistain Mattei-klassikoista. Voi olla että näin kävi myös Emanuelle in Prisonin kohdalla?
Humphrey Bogart 27.9.2010 13:07

Emanuelle in Prison oli kyllä aika saakelin tylsä!

Carson 27.9.2010 19:18

onkos mulla nyt kaikki kun on nuo fireboxin western seriesin 1 ja 2

Jakel 28.9.2010 14:46
Carson ( 27.9.2010 19:18)
onkos mulla nyt kaikki kun on nuo fireboxin western seriesin 1 ja 2

Noita ilmestyi kolme fireboxilta :

1. Keoma

2. Mannaja

3. Today we kill, tomorrow we die!

Anotherilla samaan sarjaan kuulunut Reason to live – a reason to die leffa ilmestyi futurefilmin kautta eli ei omaa 'western series' kansitaidetta.