Tulossa ollaan, en joudu onneksi Omenaan.
Tampereen lyhärijuhlat
Cool. Siellä nähdään. Ajatettelin tulla mestoille torstaina ja sunnuntaina lähtee. Robert Drew ja ylipäätänsä dokkarit tarkoitus ottaa haltuun. Se Heart Of Gold kiinnostaa kanssa. Myös olisi tarkoitus käydä katsomassa jotain kotimaisten alan opiskelijoiden hengentuotteita... Mä oon siinä onnellisessa asemassa, että Tampereella asuu niin paljon ystävällismielisiä tuttuja että aina löytyy jostain majoitus.
Oon mestoilla pe-su. Hmm, en oo taaskaan kunnolla suunnitellut mitä meen katsomaan mutta onpahan tekemistä junassa. Aaltosen Kenen joukoissa seisot kiinnostaa, mutta mahtaakohan saada lippuja enää perjantaina. Robert Drew ja Bil Plympton ‑leffoista haluaisin nähdä ainakin jonkun. Islanti-lyhäreiden setti hiukan kiinnostaa, koska oon nähnyt noista yhden eli Man on the Back ja se oli tosi hyvä.
Apua, pitäisköhän junalippu ostaa jo ennakkoon? Onkohan Hki-Tre junissa kovat ruuhkat nyt bussilakon takia?
Missaan festarit ja olen Omenassa vasta tiistaina.
Mun piti olla tulossa, mutta enpä taida taaskaan jaksaa lähteä miljoonasta eri syystä.
Apua, pitäisköhän junalippu ostaa jo ennakkoon? Onkohan Hki-Tre junissa kovat ruuhkat nyt bussilakon takia?
Perjantaisin veikkaisin että on, kun matkustajia on silloin muutenkin paljon. Kannattaa varmaan ostaa ennakkoon.
Itse saatan joutua skippaamaan bileet. Täytyy nyt kattoa jos sais mahdutettua aikatauluun ainakin São Paulo, a metropolitan symphonyn, Carte blanche: Katariina Lillqvistin ja roskaelokuvafestivaalit.
Sylvia Kristel ois kuulemma saapumassa vieraaksi – mikäli on paikalla lauantaina, niin aion itsekin mestoille.
Eipä ollut Sylvia ainakaan lauantain näytöksessä.
Olin vähällä tulla Tampereelle Emmanuellen takia, mutta onneksi osasin odottaa jotain tällaista.
Päivi Räsänen + Sylvia Kristel =
Halusin vaan sanoa , että mulla oli ainakin tosi mukavaa. Ainoa miinus oli, etten meinannut päästä baarin perjantaina, koska "olen niin oudon näköinen." Tämä aiheutti luonnollisesti WTF-reaktion.
Robert Drewn leffat olivat mielenkiintoisia. Varsinkin se rasisimileffa. Matthias Mullerin sarjoista kävin katsomassa 1:n ja 3:n. Ykkösessä oli mukana pari pitkää ja aika hunoa leffaa, kun taas 3 oli kokonaisuudessaan todella loistava. Suurin osa 3:n leffoista oli siis uusiks leikattuja Hollywood-klassikoita.