Makuunin ennätysjahti 2.12 - 11.12

Yoshua Ben Yosef 5.12.2005 15:37
Esa Linna ( 4.12.2005 17:35)
Yoshua Ben Yosef ( 4.12.2005 14:50)
Itsekin suosin mieluummin paikallista pientä vuokraamoa, Cult-videota. Kerran olen makuunissa vieraillut; silloinkin olin saanut ilmaisen vuokrauksen. La mala educacionin taisin katsastaa.

Vieläkös Cult Videossa on hyviä, arvokkaitakin FIxeja ja HK (Cat III)-elokuvia vuokrattavana?

Ei ainakaan hyllyissä silmään ole pistänyt mitään erikoisempaa; ei sillä että olisin kovin tarkkaan tutkinutkaan. Puljulla on kuitenkin aikas vähän hyllytilaa... saattais jossain varastossa olla jotain? Itsellä ei mitään kokemuksia liikkeen aikaisemmasta toiminnasta: vasta pari kuukautta olen Jyväskylässä vaikuttanut.

Sen pistin merkille, että valikoimasta ei löytynyt Jessica Alban "Honeytä", jonka pari jonossa edellä ollutta pikkutyttöä olisivat halunneet vuokrata. blink.gif
Fantomas 12.12.2005 16:26

Makuunit vituttaa kun niissä aina pauhaa älämölö Energy ‑shit music only. Filmtownissa soi Groove tms. ja on muuten nuhjusempi atmosfääri mikä mielyttää... Mitään riippumatonta pikkupuljua tässä lähellä ei tietääkseni ole.

Romero 13.12.2005 23:20

Kylläpä nämä kaikki nykyiset suurketjut ottavat päähän ihan yhtä lailla mutta täälläkään ei ole enää yhtään pienempää vuokraamoa, Filmtownissa en ole käynyt enää aikoihin taannoisen huonon palvelun takia joten Makuuni on ainoa jäljelläoleva vaihtoehto. Ennätysjahtiin osallistuin noutamalla 3 vuokraelokuvaa sekä 2 kiloa karkkia.

Amadeus 14.12.2005 01:44
Yoshua Ben Yosef ( 5.12.2005 15:38)
Esa Linna ( 4.12.2005 17:35)
Vieläkös Cult Videossa on hyviä, arvokkaitakin FIxeja ja HK (Cat III)-elokuvia vuokrattavana?

Ei ainakaan hyllyissä silmään ole pistänyt mitään erikoisempaa; ei sillä että olisin kovin tarkkaan tutkinutkaan. Puljulla on kuitenkin aikas vähän hyllytilaa... saattais jossain varastossa olla jotain? Itsellä ei mitään kokemuksia liikkeen aikaisemmasta toiminnasta: vasta pari kuukautta olen Jyväskylässä vaikuttanut.

Sen pistin merkille, että valikoimasta ei löytynyt Jessica Alban "Honeytä", jonka pari jonossa edellä ollutta pikkutyttöä olisivat halunneet vuokrata. blink.gif

Cultista löytyy (tai on aiemmin ainakin löytynyt) Almodovarin mainio Pepi, Luci, Bom.