Kukaan menossa?
Bret Easton Ellis Helsingissä 3.11.
Riippuu mihin aikaan, mutta luultavasti.
Täytyyhän tonne varmasti mennä. Mistä löysit tiedon tästä ja mihin kellonaikaan vierailu on?
mihin kellonaikaan vierailu on?
Hesarissa oli tänään mukana kirjaliite ja sen mukaan Ellisin vierailu tapahtuu kello 17.15 akateemisen kirjakaupan kohtaamispaikalla.
Koitan ainakin ängetä paikalle. Hesarin juttu oli ihan hyvä ja Lunar Park on juuri postissa odottamassa hakemista. Vastahan Glamoramasta vierähti seitsemän vuotta, on tätä
vähän odotettuAku Ankka ‑piirtäjä Marco Rota tulee myös Suomeen just nyt.
http://www.akuankka.fi/lukemista/uutisankka/?d=5217
Täytyypä tulla paikalle.
Lunar Parkia en ole lukenut viela kuin n. 30 s., vaikuttaa todella hyvalta. Muistan Glamorama-ajoilta Ellisin kaksi haastattelua, toisen teki Ruuben ohjelmaansa ja toisen joku maikkarin toimittaja, jossa tama tiukkasi Amerikan psykon vakivallasta. Eli Lunar Parkin perusteella on paateltava, etta Ellis oli naiden aikoihin aineissa?
Oon Lunar Parkia puolessa välissä ja sanoisin, että sen perusteella ei kannata päätellä mitään Mr Ellisin todellisesta elämästä. Kyseessä on erinomaisen fiktiivinen teos (joka alkoi mun mielestä vähän hitaasti, mutta n. 80 sivun jälkeen on päässyt kyllä vauhtiin.)
Se oli huumoria.
EDIT:
Oon Lunar Parkia puolessa välissä ja sanoisin, että sen perusteella ei kannata päätellä mitään Mr Ellisin todellisesta elämästä. Kyseessä on erinomaisen fiktiivinen teos (joka alkoi mun mielestä vähän hitaasti, mutta n. 80 sivun jälkeen on päässyt kyllä vauhtiin.)
Poh, luulin etta takakannen how shocking it all might seem it really happened everything you read is true tms. olis kerrankin totta eika mitaan davincia.