Olin alle kouluikäinen (Vuosi on ollut varmaan 1983 tai 1984.) kun katsoin serkun luona kopionauhalta
Superstitionin (1982). Olimme kyläreissulla ja kaikki muut olivat keittiössä juttelemassa ja minä katsoin leffaa yksin pimeässä olohuoneessa. Vaikka olin niin pieni niin mieleen paloi iäksi joitakin pelottavimmista kohtauksista. Toisessa kohtauksessa nuori nainen on uimassa järvessä ja yhtäkkiä hän näyttää vajoavan väkisin veden alle. Mies lähtee pelastamaan naista ja saakin suurten ponnistelujen jälkeen vedettyä hänet vedestä. Naisella on yhä nilkkansa ympärillä jonkun olkapäästä katkennut käsi... Toisessa kohtauksessa mies saa taas yhtäkkiä hajoavan sirkkelin lentävän terän päähänsä/vartaloonsa.Sain tietää vasta joskus hieman alle parikymppisenä, että mistä leffasta oli oikein kysymys. Myös Future Filmin julkaisema VHS piti heti ostaa kun se aikanaan ilmestyi. Lapsuus oli tottakai pahentanut kohtauksia, mutta pidän leffasta kyllä yhä.
Samoilla kyläreissuilla tuli katsottua myös Rambo ja Kauriinmetsästäjät. Kauriinmetsästäjien kohtaus, jossa tyypit pelaavat Venäläistä rulettia syöpyi myös elävästi mieleen.