10.11.2005 16:04
Hitto, harmi jos skarppauksen kans on ollut taas ongelmia. Itse en ehtinyt salista katsomaan kuin kolme leffaa ja ne oli kyllä aivan teräviä.
Tämän taisin sanoa puolustukseksi jo viime vuonnakin, mutta tuolla Yöväentalon konehuoneessa on käytössä hieman erikoisia virityksiä jotta saadaan ajettua esim. 1,85:1-leffat oikeassa muodossaan. Yhdistelmä "vanhat koneet, joihin ei saa kuin yhden optiikan kerrallaan" + "vanhat, itse koneisiin sopiviksi viilatut optiikat" + "surkean pienet & sumuiset katseluluukut" + "pitkä matka konehuoneesta kankaalle" ei valitettavasti aina tuota parasta mahdollista kuvaa festarihässäkän keskellä. Varsinkaan jos kelassa liikutaan pimeissä luolissa.
Mutta kun tuosta nyt kerran jo toistamiseen valitit, niin pitää nyt suorastaan harkita josko varattaisiin ensi kerralla vähän enemmän aikaa linssien vaihtoon ja säätämiseen leffojen välillä. Liian pitkät välitauot vaan ovat nekin hieman ikäviä yleisön kannalta...
From Beyondia ei tullut itse katsottua, printti oli sama kuin Night Visionsissa ja se kyllä näytettiin tasan kokonaan. Joku NV:n jampoista kenties osaisi valottaa asiaa?
Kiitokset palautteesta ja mukava jos viihdyit silti. Arvostamme tarkkanäköistä yleisöä.