http://www.sandrewmetronome.fi/templates/Page.asp?id=5306
Tämä on mahtava idea. Pullakahvia Pekon seurassa. Toivottavasti tämä pyörii vielä silloinkin, kun minä pääsen eläkkeelle.
Disco Studd (1.9.2005 11:19)Toivottavasti tämä pyörii vielä silloinkin, kun minä pääsen eläkkeelle.
Tohkahan voisi siirtyä samantien eläkkeelle ja mennä katsomaan Ilkka "Lakeuden kutsu" Vanteen uutta elokuvaa...
nyt kun on vauvakino ja vaarikino, niin voisiko vaikka jossain itäkeskuksessa tai jossain muussa riittävän etäällä sijaitsevassa leffateatterissä järjestää teinikinoja, johon nämä keskenään pälpättävät karkkipaperinrapistelijat, popcornrunkkarit ja muut kännäykkäsoittoäänien testaajat voisivat mennä muuta yleisöä kiusaamasta.
No hyi. Voin kuvitella kuinka Kinopalatsin aula täyttyy kerran kuussa poplaritakkiensa sisällä masturboivista vappunenäisistä MILF-pervoista
Jouni Hokkanen (1.9.2005 14:26)nyt kun on vauvakino ja vaarikino, niin voisiko vaikka jossain itäkeskuksessa tai jossain muussa riittävän etäällä sijaitsevassa leffateatterissä järjestää teinikinoja,
Miten olisi kännikino, näytös voisi alkaa perjantaina ja jatkua läpi viikonlopun. Tarjoilu pelaisi luonnollisesti. Vähän niinkuin Hollannissa, "...a glass of beer."
netzach (1.9.2005 14:12)Disco Studd (1.9.2005 11:19)Toivottavasti tämä pyörii vielä silloinkin, kun minä pääsen eläkkeelle.
Pukeudu mummoksi ja menee vakoilemaan.
Jouni Hokkanen (1.9.2005 16:26)nyt kun on vauvakino ja vaarikino, niin voisiko vaikka jossain itäkeskuksessa tai jossain muussa riittävän etäällä sijaitsevassa leffateatterissä järjestää teinikinoja, johon nämä keskenään pälpättävät karkkipaperinrapistelijat, popcornrunkkarit ja muut kännäykkäsoittoäänien testaajat voisivat mennä muuta yleisöä kiusaamasta.
Hanzkilla (2.9.2005 09:13)Miten olisi kännikino, näytös voisi alkaa perjantaina ja jatkua läpi viikonlopun. Tarjoilu pelaisi luonnollisesti.
MiR (2.9.2005 09:53)Hieman ohi aiheen, mutta kerrotaan kuitenkin;
Teininä minulla oli erään toisen kaverin kanssa tapana käydä vetämässä pohjat/kännit elokuvateatterissa. Tämä tapa oli yleinen etenkin talvisin kun ulkona oli turhan kylmä, eikä tuolloisessa pienessä kotikaupungissani Salossa ollut paljoakaan vaihtoehtoja.
Tää Senioribio on vain sitä varten että Pekko saisi hyvät katsojaluvut. Ilmaista pullaa ja kahvia, kyllähän siinä sivussa jonkun elokuvan kattoo. Sitten parina kuukautena uudestaan, jottei kukaan epäile mitään.
Minusta tuo on ihan hauska idea. Voisin jopa kuvitella, että seniori-ikäinen isäni voisi mennäkin tuonne poplaritakissaan, paitsi ehkä ei kuitenkaan Pekkoa katsomaan. Hieman olisivat voineet käyttää mielikuvitusta ohjelmavalinnoissa.
Älä muuta sano. Olin viime lauantaina katsomassa
Danny the Dogia, ja yleisön joukossa oli ainakin 70-vuotias pariskunta. Taisivat jopa tykätä. Rouvalla oli ainakin kyyneleet silmissä elokuvan loputtua.Kävin aamulla yhdentoista jälkeen lumastamassa varaamiani Jali ja suklaatehdas ‑lippuja Kinopalatsista, ja koko aula oli täynnä senioreja. Tapahtumasta tuli selvästi iso hitti. Osa mummoista joutui kääntymään kassalta pois kun näytös oli myyty loppuun. Kävi sääliksi.
Kat (3.9.2005 12:06)Minusta tuo on ihan hauska idea. Voisin jopa kuvitella, että seniori-ikäinen isäni voisi mennäkin tuonne poplaritakissaan, paitsi ehkä ei kuitenkaan Pekkoa katsomaan.