Doom (2005)

Ehetyz 13.10.2005 14:22

VET:



runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.




Kyllääähhhhh....
MiR 13.10.2005 14:56
Ehetyz (13.10.2005 14:23)
VET:

runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.




Kyllääähhhhh....



Hyvälle kuulostaa, en käy kiistämään, mutta eivätkös nuo samat elementit löydy juuri toisaalla parjaamastasi Predatorista?
Ehetyz 13.10.2005 14:59
MiR (13.10.2005 13:57)
Ehetyz (13.10.2005 14:23)
VET:

runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.




Kyllääähhhhh....



Hyvälle kuulostaa, en käy kiistämään, mutta eivätkös nuo samat elementit löydy juuri toisaalla parjaamastasi Predatorista?





Kyllä, mutta jos oikeasti luit viestin, huomaat, että sanoin pitäväni näistä elementeistä ja että en oikeastaan tiedä miksi Predator ei kolahda niin kuin pitäisi. Ehkä se johtuu tähtien asennosta tms.
Disco Studd 13.10.2005 19:24
Artemisa Absinthium (13.10.2005 15:13)
Näin viimein trailerin. Eipä ainakaan sen perusteella vakuuttanut. Tuskin menen katsomaan.







Traileri oli ihan paska. En varmasti mene katsomaan (ei ollut kyllä missään vaiheessa tarkoituskaan).



Kaikkien aikojen merkittävimpien video- ja tietokonepelien filmatisointien määrä: 0
Goose 16.10.2010 10:19

Itse pelistä viis veivaan, koska en ole pelannut ja taasen elokuvasta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Toimiva kompleksi toiminta, sci-fi ja kauhun rintamalla ja minuun puri tarjolla ollut kuiva huumorikin. Ohjaajan olisi kuitenkin pitänyt jättää nämä pelielokuvat tähän, sillä seuraava tuotos Street Fighter: The Legend of Chun-Li oli jo paljon heikompi kokonaisuus.

Moreno 16.10.2010 12:21

Mustakin edelleen loistavaa paskaviihdettä. Kumartaa sopivasti pelin peruselementtejä, mutta ei siirrä pelin ääliömäistä juonta sellaisenaan elokuvalliseksi mahdottomuudeksi. Sama juttu tekee

Super Mario Brosista ylivedon surkeiden fiaskojen helmien joukossa.



Ja kyllähän se FPS-kohtaus rokkaa ihan saatanasti.

Samvli ( 28.7.2005 08:34)
Eikös se muuten mennyt jotenkin niin että Evil Dead leffat olivat vaikute Doom pelin tekijöille? Viittauksia ainakin olen ollut havaitsevani Evil Deadiin.


Pelin tekijät otti Evil Dead 2:sta vaikutteita vihollishirviöihin, mutta myöhemmin 3D Realmsilla leffojen kuolaaminen ruumiillistui sitten oikein kunnolla Duke Nukem 3D-pelissä. Olisiko ollut sitten samoja suunnittelijoita mukana molemmissa projekteissa.