13.10.2005 14:22
VET:
runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.
Kyllääähhhhh....
VET:
runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.
Ehetyz (13.10.2005 14:23)VET:
runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.
Kyllääähhhhh....
MiR (13.10.2005 13:57)Ehetyz (13.10.2005 14:23)VET:
runsaasti veristä väkivaltaa, kauhua, aseellisia taistelu- ja tappokohtauksia.
Kyllääähhhhh....
Hyvälle kuulostaa, en käy kiistämään, mutta eivätkös nuo samat elementit löydy juuri toisaalla parjaamastasi Predatorista?
Artemisa Absinthium (13.10.2005 15:13)Näin viimein trailerin. Eipä ainakaan sen perusteella vakuuttanut. Tuskin menen katsomaan.
Itse pelistä viis veivaan, koska en ole pelannut ja taasen elokuvasta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Toimiva kompleksi toiminta, sci-fi ja kauhun rintamalla ja minuun puri tarjolla ollut kuiva huumorikin. Ohjaajan olisi kuitenkin pitänyt jättää nämä pelielokuvat tähän, sillä seuraava tuotos Street Fighter: The Legend of Chun-Li oli jo paljon heikompi kokonaisuus.
Mustakin edelleen loistavaa paskaviihdettä. Kumartaa sopivasti pelin peruselementtejä, mutta ei siirrä pelin ääliömäistä juonta sellaisenaan elokuvalliseksi mahdottomuudeksi. Sama juttu tekee
Super Mario Brosista ylivedon surkeiden fiaskojen helmien joukossa.Eikös se muuten mennyt jotenkin niin että Evil Dead leffat olivat vaikute Doom pelin tekijöille? Viittauksia ainakin olen ollut havaitsevani Evil Deadiin.