Doom (2005)

drake2j 19.7.2005 14:12
Doom – The Movie (kuvia)
Samvli 27.7.2005 13:45
drake2j (19.7.2005 13:13)
Doom – The Movie (kuvia)



Doomin teaser traileri.
Ari 27.7.2005 15:12

Tekis mielummin leffan Redneck rampagesta.

sic. 27.7.2005 20:11
Redneckit Rampagella.
Samvli 27.7.2005 20:25
sic. (27.7.2005 19:12)
Redneckit Rampagella.



Mikähän tuossakin kun nykyisin joistain uusista leffoista julkaistaan "ilmaiseksi" elokuvan ensimmäiset kymmenen minuuttia?
sic. 27.7.2005 20:48

Onhan leffafestareillakin joskus aikoinaan näytetty 10-minuuttisia "trailereita".

tinman 28.7.2005 00:43

En ymmärrä, mitä tämän käsikirjoittajilla on ollut mielessä. Otetaan Doom:sta pois kaikki, mikä on Doom ja jatketaan siitä. Mitä saadaan? Resident Evil jossain vitun Marsissa.





Doom on yksi, epätoivoinen, mariini vastaan koko Saatanan Helvetti feat. moottorisaha! Doom ei ole, ällistyneen, vapaapainijan johtama klisee-kimppu vastaan pari avutonta "zombieta". Tästä olisi tullut hyvä leffa, jos esimerkiksi 80-luvun Sam Raimi olisi yhdistänyt voimansa Tom Savinin kanssa ja jättäneet CGI:t minimiin. Ihanan hauskaa. Mutta eheeeei! Runkataan käsikirjoitus lampaan vittuun ja annetaan ohjat jollekin kameramaakarille.



Veikkauksia, pääseekö edes teatterikierrokselle asti? Kaikki pelin fanit ovat jo satavarmasti sitä mieltä, että tämä on tässä muodossaan tuhoontuomittu huttu ja äänestävät kukkarollaan.
Samvli 28.7.2005 08:34
tinman (27.7.2005 23:44)
Tästä olisi tullut hyvä leffa, jos esimerkiksi 80-luvun Sam Raimi olisi yhdistänyt voimansa Tom Savinin kanssa ja jättäneet CGI:t minimiin. Ihanan hauskaa. Mutta eheeeei! Runkataan käsikirjoitus lampaan vittuun ja annetaan ohjat jollekin kameramaakarille.







Eikös se muuten mennyt jotenkin niin että Evil Dead leffat olivat vaikute Doom pelin tekijöille? Viittauksia ainakin olen ollut havaitsevani Evil Deadiin.
tinman 29.7.2005 02:45

Ehkä tästä kuitenkin tulee jotain:

Ain't It Cool News

Ain't It Cool News 2
-KosminenLahna- 7.8.2005 17:39
sic. (28.7.2005 00:49)
Onhan leffafestareillakin joskus aikoinaan näytetty 10-minuuttisia "trailereita".





En tieda noista, mutta aikoinaan naytettiin Walt Disneyn piirrettyja aina ennen elokuvaa. Silloin piti aina paasta jo ennen elokuvaa katsomaan Hessun hoopoilua suurelta kankaalta...
drake2j 24.8.2005 17:24
Quakecon Cam Trailer



edit: ...ja sama virallisena parempilaatuisena versiona (#1 tai #2)
drake2j 22.9.2005 13:29
Uusia kuvia
Ehetyz 23.9.2005 13:17

Tuo FPS-kuvakulman käyttö joissain kohtauksissa vaikuttaa vähintäänkin mielenkiintoiselta ratkaisulta. Saapa nähdä miten se lopulta sitten toimii...

Jakel 13.10.2005 13:53
Doom sai K-18 ikärajan



Del Monte mies sanoo ainakin tälle asialle kyllä.
Artemisa Absinthium 13.10.2005 14:12

Näin viimein trailerin. Eipä ainakaan sen perusteella vakuuttanut. Tuskin menen katsomaan.