19.7.2005 14:12
Doom – The Movie (kuvia)
Tekis mielummin leffan Redneck rampagesta.
sic. (27.7.2005 19:12)
Onhan leffafestareillakin joskus aikoinaan näytetty 10-minuuttisia "trailereita".
En ymmärrä, mitä tämän käsikirjoittajilla on ollut mielessä. Otetaan Doom:sta pois kaikki, mikä on Doom ja jatketaan siitä. Mitä saadaan? Resident Evil jossain vitun Marsissa.
tinman (27.7.2005 23:44)Tästä olisi tullut hyvä leffa, jos esimerkiksi 80-luvun Sam Raimi olisi yhdistänyt voimansa Tom Savinin kanssa ja jättäneet CGI:t minimiin. Ihanan hauskaa. Mutta eheeeei! Runkataan käsikirjoitus lampaan vittuun ja annetaan ohjat jollekin kameramaakarille.
sic. (28.7.2005 00:49)Onhan leffafestareillakin joskus aikoinaan näytetty 10-minuuttisia "trailereita".
Tuo FPS-kuvakulman käyttö joissain kohtauksissa vaikuttaa vähintäänkin mielenkiintoiselta ratkaisulta. Saapa nähdä miten se lopulta sitten toimii...
Näin viimein trailerin. Eipä ainakaan sen perusteella vakuuttanut. Tuskin menen katsomaan.