Spagettikastike

Dimitri Siltala 15.7.2005 07:29

Eli juuri näin:Al Dente.

Kat (15.7.2005 00:16)
Tähän liittyy myös se, että usein täälläpäin spaghettia/makaronia keitetään niin, että se tulee liian pehmeäksi. Pastanhan pitää oikeasti olla vähän raakaa ja sopivan pureskeltavaa.

Disco Studd 15.7.2005 17:20

Setä Silvio oli sitten oikeassa, sillä ainakin minun taloudessani spagetti keitetään barbaariseen suomalaiseen tyyliin niin pehmeämössöiseksi, että se hajoaa jo haarukassa.





Pysyköön elin tarvikevirasto saapasmaan alla minne se kuuluukin. Bolognese ja Tiramisu voittaa hernekeiton ja mämmin.
tinman 16.7.2005 05:52

Sanokaa mitä sanotte, mutta meikäläisen mielestä pasta tulee olla sopivan pehmeää. Ei mitään "sopivan pureksittavaa". Eri asia on sitten taas tuo totaalinen mössö, jokainen omalla tyylillään.