15.7.2005 07:29
Eli juuri näin:Al Dente.
Kat (15.7.2005 00:16)Tähän liittyy myös se, että usein täälläpäin spaghettia/makaronia keitetään niin, että se tulee liian pehmeäksi. Pastanhan pitää oikeasti olla vähän raakaa ja sopivan pureskeltavaa.