Epämuodikkaita omia suosikkeja

LSD 22.7.2005 17:20
Species! H.R. Gigerin suunnittelemat alienit ja Henstridge. Taattua aivot nollille-viihdettä. Hakkaa kyllä ihan helposti esimerkiksi Alien: Resurrectionin, jostain Alien vs. Predatorista nyt puhumattakaan. Pidin joskus jopa jatko-osasta mutta katsoin sen uudelleen ja totesin että se on aika paska. Kolmonen on vielä näkemättä, asia toivottavasti korjaantuu pian.

Myös jo aiemmin mainittu Blair Witch 2 kuuluu epämuodikkaisiin suosikkeihini. Parempi kuin ensimmäinen Blair Witch, jättää paljon selittämättä ja soveltaa juoneen hienosti viittauksia ohjaaja Joe Berlingerin aiemman työn, Paradise Lost-dokumentin (ja sen jatko-osan) aiheeseen, West Memphisin lapsimurhiin joista syytettynä vangittiin kolme nuorta miestä ilman sen kummepia todisteita ilmeisesti lähinnä sen takia että he kuuntelivat Metallicaa ja olivat "kiinostuneita okkultismista".

Pakko myöntää, että pidön myös Danny Boylen usein parjatusta The Beach-filmatisoinnista, en tosin ole lukenut kirjaa mihin se pohjautuu.
netzach 22.7.2005 18:45

Blair witch 2:sen ainut hyvä puoli on tuo upea goottiamatsooni Kim Director. Toivottavasti tämän takia myös muille pojille maistuu

wink.gif
Wing 22.7.2005 20:06

Ghost Ship – jollain oudolla tavalla hyvä leffa, vai mitä? Siis tämä, missä on Gabriel Byrne pääosassa.

Kelatkaa nyt sitä alun vaijerikohtaustakin... laugh.gif
Masterbrain 22.7.2005 20:48
Wing (22.7.2005 20:07)
Ghost Ship – jollain oudolla tavalla hyvä leffa, vai mitä? Siis tämä, missä on Gabriel Byrne pääosassa.

Kelatkaa nyt sitä alun vaijerikohtaustakin...  laugh.gif

Mielestäni elokuvassa ei mitään muuta hyvää ollutkaan, kun tuo alkukohtaus...
psilocybianth 22.7.2005 21:57

House On The Haunted Hillin remake! En tajua mikä siinä viehättää, mutta voisin katsoa sen miljoona kertaa peräkkäin. Ehkä se aiheutti jonkun vaurion aivoihin kun näin sen ensimmäisen kerran 40 asteen kuumeessa varuskuntasairaalassa.

Antti Tohka 23.7.2005 04:18

Final Destination 1 ja 2. Etenkin kakkosessa on ihan alyttoman hyvia kohtauksia, kuten alun auto-onnettomuus. Harmittaa, kun olen noi myynyt pois.

Wing 23.7.2005 13:12
Antti Tohka (23.7.2005 04:19)
Final Destination 1 ja 2. Etenkin kakkosessa on ihan alyttoman hyvia kohtauksia, kuten alun auto-onnettomuus. Harmittaa, kun olen noi myynyt pois.

Ykkönen muuten ‑ON- yllättävän hyvä, olisiko peräti paras näistä "Scream-sukupolven" teinikauhuiluista?
Samvli 23.7.2005 13:39

Bob Clarkin Black Christmas tuli vasta katsottua uudestaan ja se kyllä iskee edelleen. Ehkäpä turhan aliarvostettu leffa ja yllättäen remakea pukkaa tästäkin.

Lazer 23.7.2005 13:41
Goose (15.7.2005 17:19)
Harley Davidson and the Marlboro Man (vai onko tämän nerokkuus jo tunnustettu?)

Useaan otteeseen myöskään Road Housea ei kannata tänne tyrkyttää.

"Yhtäkkiä minulla oli vitun iso talo ja auto. Sitten minulle tarjottiin jotain surkeaa Harley Davidson ‑elokuvaa. Ne tarjosivat vitusti rahaa ja minä suostuin siihen. Materiaali oli paskaa ja ohjaaja toivoton, joten käyttäydyin kammottavasti. Ymmärrättekö te? Tein paskaa, myin itseni. Tulevina vuosina tein saman jutun vielä pari kertaa. Lopulta sanoin itselleni, että minun täytyy tehdä jotain muuta, tämän täytyy loppua", Mickey Rourke Cannes'ssa.
Yotsuya 23.7.2005 13:50

Final Destinationit on kyllä pikkuklassikoita. Alunperin tutustuin ykköseen erään kolleegan yltiötotisen suitsutuksen ansiosta: "Kuolema sarjamurhaajana, ihan selkäpiitä karmii!!!"

k-mikko 23.7.2005 15:36
netzach (22.7.2005 17:46)
Blair witch 2:sen ainut hyvä puoli on tuo upea goottiamatsooni Kim Director. Toivottavasti tämän takia myös muille pojille maistuu wink.gif

Ei kun se Erika jotakin on paljon paree.

Samvli (23.7.2005 12:40)
Bob Clarkin Black Christmas tuli vasta katsottua uudestaan ja se kyllä iskee edelleen. Ehkäpä turhan aliarvostettu leffa ja yllättäen remakea pukkaa tästäkin.

Musta tää nyt ei ole yhtään epämuodikas. Ehkä suurelle yleisölle tuntematon, mutta about kaikki jotka nähneet, diggaa.
Antti Tohka 24.7.2005 17:23
Wing (23.7.2005 11:13)
Antti Tohka (23.7.2005 04:19)

Ykkönen muuten ‑ON- yllättävän hyvä, olisiko peräti paras näistä "Scream-sukupolven" teinikauhuiluista?

Samaan kategoriaan kuuluvista leffoista maininnan ansaitsee myos Idle Hands, jonka blossihuumori oikeasti nauratti.
Humphrey Bogart 24.7.2005 19:39

Idle Hands oli hyvä, mutta Final Destination ei vakuuttanut. FD:n idea oli kyllä mielenkiintoinen, mutta elokuvassa on niin typeriä kuolintapoja että ei mitään rajaa. Lisäksi IH:n ja FD:n pisteitä laskee se että kummassakin näyttelee yksi ärsyttävimmistä naamoista eli Devon Sawa.

Katsokaa vaikka itse.
Samvli 24.7.2005 19:43
Humphrey Bogart (24.7.2005 18:40)
Idle Hands oli hyvä, mutta Final Destination ei vakuuttanut. FD:n idea oli kyllä mielenkiintoinen, mutta elokuvassa on niin typeriä kuolintapoja että ei mitään rajaa. Lisäksi IH:n ja FD:n pisteitä laskee se että kummassakin näyttelee yksi ärsyttävimmistä naamoista eli Devon Sawa. Katsokaa vaikka itse.

Hehehee Devon Sawa on kyllä yks pallinaama biggrin.gif
Disco Studd 24.7.2005 23:21

Humprey Bogart ja Samvli samaistuvat luonnollisesti paremmin Ryan Phillippeen, Freddie Prinze Jr.:in, Josh Hartnettiin ja muihin teinikauhuleffojen söpöläisiin.

tongue.gif