28.10.2003 09:51
k-mikko (27.10.2003 17:40)Silverado
Return to the planet of the apes (ykkönen kuuluu yleissivistykseen muttei ole hyvä, miksi katsoa kakkonen?)
Jaws 2 (ykkönen kuuluu yleissivistykseen muttei ole hyvä, miksi katsoa kakkonen?)
400 kepposta (yleisivistystä, mutta onko oikeasti hyvä?)
13 days
A.I.
Tuossa lista niistä leffoista jotka olen nähnyt ja ensin pinosta katsoisin.
Etenkin Apes ja Jaws jatkikset ovat rautaisia, mikäli siis pidit alkuperäisistä leffoista. 13 days on ansiokas kuvaus, mutta mikäli politiikka ei kiinnosta jätä väliin. 400 kepposta on ihan oikeasti hyvä, eli tässä ei ole kyseessä mikään elitistinen snobismi
Edit: Niin, ja se Silverado vielä. Melko aivotonta räiskettä mutta viihdyttävää – tiedäthän. Osta säkki sipsejä, nosta aivot narikkaan ja nauti sellaisenaan.