Sunnuntaina zoomailin laatikkoja ja hyllyjä läpi, ja "yllättäen" on kantautunut ihan liikaa elokuvia muodossa tai toisessa, tv-nauhoituksia jne. Jos katson nuo kaikki ulkona paistaa varmaan aurinko ja on lämmintä, mutta en jaksaisi tuhlata aikaani. Joukossa ei siis ole mitään klassikoita eikä "varmasti" hyviä elokuvia, vaan kaikenlaista oletettavan keskinkertaista tai jotain mistä en edes tiedä mikä se on. Joukossa on aika paljon uutta kamaa, mikä ei kuitenkaan oikein ylittänyt rekisteröitymiskynnystä teatterikierroksellaan. Tietoa näistä on webbi pullollaan, mutta luotan enemmän elitisteihin kuin johonkin Average IMDB Joeen, jonka mielestä Sixth Sense on kaikkien aikojen kahdeksanneksi paras kauhuelokuva ja Barb Wire maailman 53. huonoin elokuva. Yeah right, ennemminkin toisin päin. Eli löytyykö alta listasta elokuvia, jotka kannattaa ehdottomasti nähdä tai jotain mikä kannattaa tuhota saman tien. Te voitte säästää aikaani monia tunteja. Tänks.
Ei missään järjestyksessä:
Akira (anime)
Death before dishonour
20000 Leagues under the sea
Dead of winter
Patton
Silverado
Return to the planet of the apes (ykkönen kuuluu yleissivistykseen muttei ole hyvä, miksi katsoa kakkonen?)
Poltergeist 2 (tuskin kannattaa)
Jaws 2 (ykkönen kuuluu yleissivistykseen muttei ole hyvä, miksi katsoa kakkonen?)
Brave (J. Depp)
Black robe
Element of crime (von Trier ei automaattisesti ole hyvä, Europa jäi kesken, Idiootit ja Riget hyviä)
400 kepposta (yleisivistystä, mutta onko oikeasti hyvä?)
Man called noon
Taboo (Oshima)
Memento Mori (joku korealainen)
Bourne identity
K19
Sum of all fears
13 days
A.I.
Tears of the sun
Grey zone
Catch me if you can (en kyllä haluaisi katsoa)
Bridge at Remagen
Recruit
John Q
Bad Company
Lolita (ei se Kubrick nyt mikään jumala ollut)
Everything You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask
Producers (en ole ihan vakuuttunut Brooksista)