Alkuvuoden keikat

pirihuora 10.8.2005 11:55

Ei vittu ja voi saatana, missasin krapuloissani sitten PispalaFolkin. Noh, eipä se mitään, olisi taas joutunut kattelemaan kyllästymiseen asti jotain Janne vitun "Office Building" Laurilaa, joka vaikuttaa äpäröivän nykyään joka helvetin paikassa.

Shocky (10.8.2005 10:46)
Päädyin itsekin jotenkin Tampereelle sinne joillekin Annikin piha -"festareille" ja aika outoa  oli, hyvin outoa!

Outoa? kuin nyt niin? Harmitti vähän ettei jengiä tuntunut olevan läheskään yhtä paljon kuin viimevuonna. Mut eipä se mittään.

Allekirjoitin kans jonkun vetoomuksen ettei sitä pihaa jyrätä.

Jee. thumbsup.gif
Bad Rain 10.8.2005 12:17
pirihuora (10.8.2005 11:56)
Harmitti vähän ettei jengiä tuntunut olevan läheskään yhtä paljon kuin viimevuonna. Mut eipä se mittään.

Itse asiassa viime lauantaina tehtiin yleisöennätys eli väkeä oli enemmän kuin viime vuonna.
pirihuora 10.8.2005 12:35
Bad Rain (10.8.2005 11:18)
pirihuora (10.8.2005 11:56)
Harmitti vähän ettei jengiä tuntunut olevan läheskään yhtä paljon kuin viimevuonna. Mut eipä se mittään.

Itse asiassa viime lauantaina tehtiin yleisöennätys eli väkeä oli enemmän kuin viime vuonna.

Oho! Mutta sehän on hienoa, tuntui vaan ettei siellä ollut juuri ketään (no itse piha oli yllättäen taas tupaten täynnä, mutta viereisen puiston "hippinurtsilla" oli jopa tilaa).
Antti Tohka 10.8.2005 13:04

Onko jollain jotain sanottavaa lauantaina Libertessä soittavasta Wolf Paradesta. Luin Manderin läpät jo nöijiksestä, mutta luotettavaa tietoa kaivataan edelleen.

(The Lukewarm.) 10.8.2005 17:05
Antti Tohka (10.8.2005 13:19)
22.10. White Stripes. Gasometer. Wien.

.|..

Amadeus (10.8.2005 09:28)
Amadeus (6.8.2005 00:10)
Sigur Rosin keikallekin liput ovat vaatimattomasti 37 euron hintaisia ja toisekseen on eri asia saako tuonne lippuja edes varattua. No, täytynee kokeilla onneaan keskiviikkona ja yrittää lipun hankkimista Lippupalvelusta. Onkos tuonne muuten elitistejä menossa?

Menihän siinä jopa 15 minuuttia, että liput myytiin/varattiin loppuun. Itse sain kyllä lipun, vaikka paikka nyt sinänsä ei kaikkein mainioin olekaan.

Taisin ostaa omani netistä klo 9.09 ja sain aika paskan paikan. Mm. edustan seisomapaikoille ei ollut enää jakoa.
Lazer 11.8.2005 01:17

No niin! Sitä saatiin mitä pitikin. Näin sitä mennään!

Bitnik 11.8.2005 11:25

Lasse ilmeisesti viittaa eiliseen Dinosaur jr:aan. Aivan saatana kova keikka ja vitusti elitistejä, Martinin, Lazerin, funkstörungin ja Lukewarmin kohtasin varmuudella. Kinnusta ei näkynyt?

Melkeinpä maailman paras keikka, 1½ tuntia ja kaks encorea thumbsup.gif
Antti Tohka 11.8.2005 11:36
Bitnik (11.8.2005 09:26)
Melkeinpä maailman paras keikka, 1½ tuntia ja kaks encorea  thumbsup.gif

Sä oletkin ollut kolmella keikalla elämäsi aikana.
Bitnik 11.8.2005 12:30

Haista Töhkä vittu.

1. Bulbs of Passion

2. Gargoyle

3. Raisans

4. Forget the Swan

5. Budge

6. Little Fury Things

7. Tarpit

8. In a Jar

9. Quest

10. No Bones

11. Kracked

12. Sludgefeast

13. Just like Heaven

14. Freakscene

15. Mountain Man

16. Chunks / The Lung(?)

Joku postasi ton dinofoorumille. Täydellistä. Odotan funkkiksen hehkutusta.
funkstörung 11.8.2005 12:32

Täydellinen keikka.

Bitnik 11.8.2005 12:40

Olen nyt lukenut neljältä eri foorumilta valitusta korvien soimisesta ja liian kovasta volyymistä. Mitä vittua? Olin eturivissä aivan monitorien edessä ja vaikka välillä jotkut äänet kirpaisikin niin ei se äänentaso nyt niin erityisen kova ollut, aika normitasoa.

Antti Tohka 11.8.2005 12:41

Kaikki D jr.:n keikalla olleet voivat haistaa vitun.

Young Hova 11.8.2005 14:13

Mun korvat on edelleen lukossa. En muista koskaan olleeni noin kovassa metelissä Tavastialla (todennäköisesti olen kyllä ollut monta kertaa, mutta tuollainen fiilis oli). Kun menin keikan jälkeen vessaan, en kuullut veden ääntä kun pesin käsiäni. Näin että vesi siinä valuu, mutta ääneti. Tavastialta poistuttuani tuntui siltä kuin pää olisi avaruuskypärän sisällä.

Itse musiikillinen anti oli ok, mutta vähän pettymys toi oli. Mielipiteelläni ei tietenkään ole hirveästi arvoa, kun olen yhtyettä viimeksi kuunnellut levyltä about vuonna 1996, ja tunnistin keikan aikana yhteensä 3 kappaletta.
Lazer 11.8.2005 16:40

Kyllä se volyymi aika kova oli. Erikoista oli ensi kertaa Tavastialla näkemäni erillinen aita lavan edessä. Tiedustelin asiaa myös metallikeikkojen ahkeralta kävijältä, eikä hänkään moista ollut ennen siellä nähnyt. Samat elitistit bongasin kuin piltti ja lisäksi sen Kinnusen.

(The Lukewarm.) 11.8.2005 16:55

Vasen korva suhisee edelleen ja epäilen, että oli ainakin vuoden kovaäänisin keikka Tavastialla. Dinothan ovat tästä kuuluisia, mutta ajattelin sinnitellä ilman tulppia. Ja olihan se sen arvoista. Tunnistin lähes kaikki kappaleet ja olin aika innoissani koko ajan. Tosin hieman vituttaa, että joku päätti pomppia nilkkani päällä ja nyt sattuu kävellessä. Tavastiaa seuranneet jatkojen rupeamat olivat aika

thumbsup.gif