Sä et vaan tajua.
Alkuvuoden keikat
Bitnik (8.6.2005 11:57)Sä et vaan tajua.
Kuuntelin tuota bändiä ennen kuin postimies edes tapasi äitisi. Veikkaan, että kyseessä on aika tylsä livebändi. Exä oli joskus nähnyt noi Lontoossa ja sanoi keikkaa ookooksi.
Mascisin narina on hauskaa kolme minuuttia, sen jälkeen mulle tulee yliannostus. Toki bändi on tehnyt monta hyvääkin biisiä, mutta mulle vähän samankaltainen tapaus kuin Sonic Youth. Mutta pitäisi varmaan nyt yli kolmekymppisenä kuunnella molempaa bändiä ajan kanssa uudestaan, Bitnik on ollut jo pitkään niin pikkuvanha kaveri että sille uppoaa tuollainen kama.
Hehe, kuuntelin molempia jo ala-asteella. Ensimmäisillä luokilla.
Antti Tohka (8.6.2005 14:02)Veikkaan, että kyseessä on aika tylsä livebändi.
Muistelisin että silloin joskus ainakin oli aika kovassa live-maineessa. Jos nyt tulevat niin paikalla aion kyl olla.
Tavastian liput verkosta
Tiketti, myynnissä heti kun lipunmyynti virallisesti alkaa. Tämä siis tiedoksi kaikille maalaisille, kokeneet Tavastian kävijät tämän varmaan tietävätkin.No, hyvä tietää. Mötleyta tänään katsomaan Turussa. Olin vähän odottanut "no, tulipa nähtyä"- keikkaa, mutta Imperiumilla hehkutettiin ja jopa täällä niin kovat on odotukset.
Tohka, hajoa!
Mötlley Crue rulas! Ei ihme jos Tohkaa vituttaa. Kannattaisi käydä tällaisilla keikoilla eikä missään never heard ‑bändien keikoilla. Olen vähänjupvpklsissaö.
Mä kävin Tavastialla jo silloin kun Töhkä ja wc istuivat potalla lukemassa Nakkea.
Lähinnä tarkoitin että meneekö liput tod. näk. todella nopeasti, netti on jumissa kuten Lippupalvelulla aina ja puhelimet varattuina?
Bitnik (8.6.2005 23:27)Lähinnä tarkoitin että meneekö liput tod. näk. todella nopeasti, netti on jumissa kuten Lippupalvelulla aina ja puhelimet varattuina?
Lähdetään siitä, että roskasakki pidetään poissa Tavalta. Oon mäkin toki tuonne tulossa, jos hinnat eivät ole kauheaa vedätystä.
Antti Tohka (9.6.2005 06:17)Lähdetään siitä, että roskasakki pidetään poissa Tavalta.
Hä? Paljon liput?
Bitnik (9.6.2005 01:27)Mä kävin Tavastialla jo silloin kun Töhkä ja wc istuivat potalla lukemassa Nakkea.
Lähinnä tarkoitin että meneekö liput tod. näk. todella nopeasti, netti on jumissa kuten Lippupalvelulla aina ja puhelimet varattuina?
No kokemuksieni mukaan liput on aina saanut varattua sellaisillekin keikoille, jossa ne menee hetkessä loppuun (esim. Monster Magnet). Yleensä ollaan tosin hoidettu homma, mahdollisuuksien mukaan, niin, että joku menee jonottamaan ja joku varaa netistä, koska tiketillä on eri kiintiöt näihin. Aina nettivaraus on mennyt ennen tiskille pääsyä läpi. Tässä kannattaa tietenkin käyttää tietoteknistä osaamista ja järkeä, eli aikainen mato linnun nappaa. Puhelinta ei varmaan kannata käyttää. Hankalampi puoli on ehkä selvittää koska se lipunmyynti oikeastaan alkaa...
wicked clown (9.6.2005 11:01)Bitnik (9.6.2005 01:27)Mä kävin Tavastialla jo silloin kun Töhkä ja wc istuivat potalla lukemassa Nakkea.
No kokemuksieni mukaan liput on aina saanut varattua sellaisillekin keikoille, jossa ne menee hetkessä loppuun (esim. Monster Magnet). Yleensä ollaan tosin hoidettu homma, mahdollisuuksien mukaan, niin, että joku menee jonottamaan ja joku varaa netistä, koska tiketillä on eri kiintiöt näihin. Aina nettivaraus on mennyt ennen tiskille pääsyä läpi. Tässä kannattaa tietenkin käyttää tietoteknistä osaamista ja järkeä, eli aikainen mato linnun nappaa. Puhelinta ei varmaan kannata käyttää. Hankalampi puoli on ehkä selvittää koska se lipunmyynti oikeastaan alkaa...
Ja tähän kun lisää sen että lippuja palautuu aina takasin niin kutsutun loppuunmyynnin jälkeen, paitsi HIMin joulukeikoille. Taannoisen Monster Magnetin lippuja oli palautunut(silmämääräisesti pinkkaa arvioiden) varmaan jotain 50-100 kun omani kävin hakemassa noin viikon "loppuunmyynnin" jälkeen.
Oliko kukaan katsomassa Black Label Societya Tampereella tai Helsingissä? Itse olin Pakkahuoneella ja täytyy kyllä sanoa, että pieni pettymys oli. Huonosti suunniteltu setti. Kesti melkein kaksi tuntia ja puolivälissä oli hirveästi tiluttelua, akustista soittoa ja bändin esittely-sooloja. Toisaalta välillä taas oli ihan hirveä meno päällä, etenkin keikan alkupuolella. Mutta kokonaisuutena tytöt voittivat pojat viikolla viikolla. Eli Pmmp:n Tavastian keikka ja Creepy Crawlien Vuoritalon keikka pesivät Zakk Wylden äijäilyn melko selvästi.
Tavastialla tiistaina 26.7. Dälek (USA) och Magyar Posse.