9.11.2004 10:15
Laurin viestistä tuli heti kaksi crimeä mieleen eli High Crime ja Kylmäpäinen kyttä.
Laurin viestistä tuli heti kaksi crimeä mieleen eli High Crime ja Kylmäpäinen kyttä.
They Live
C.W. Leadbeater (9.11.2004 12:41)They Live
• Gorkin puisto
Korppikotkan Kolme Päivää on alkuperäiseltä nimeltään 3 Days Of The Condor.
Antti Tohka (8.11.2004 21:32)Disco Studd (8.11.2004 16:04)Salaliitto:
Valtion vihollinen
Paranoia:
Keskustelu
Discolla on muuten käytynä peruskoulun kaksi viimeisintä luokkaa kattava C-englanti.
Disco Studd (9.11.2004 15:47)Antti Tohka (8.11.2004 21:32)Disco Studd (8.11.2004 16:04)Salaliitto:
Valtion vihollinen
Paranoia:
Keskustelu
Discolla on muuten käytynä peruskoulun kaksi viimeisintä luokkaa kattava C-englanti.
Noi on Tony Scottin Enemy of the State ja Francis Fordin The Conversation.
Sori vaan, jos tykkään puhua ja kirjoittaa suomea. Se johtuu varmaan siitä, että olen suomalainen ja suomi on äidinkieleni.
Se johtui vituttavasta korvatulehduksesta ja antibiottikuurista, joka on turruttanut pään ja aistit. Pahoittelut.
Paranoia:
Spaddu (9.11.2004 19:12)Edit: From Hell jo mainittiinkin. Kiinnostaa, koska olen kuumotellut sarjiksen parissa jo muutamisen viikkoa. Leffa ei varmaankaan yllä samalle tasolle, mutta onko se ihan hirveetä paskaa? Muistelisin, etteivät arviot aikanaan olleet kovin helläkätisiä...
Spaddu (9.11.2004 20:12)From Hell jo mainittiinkin. Kiinnostaa, koska olen kuumotellut sarjiksen parissa jo muutamisen viikkoa. Leffa ei varmaankaan yllä samalle tasolle, mutta onko se ihan hirveetä paskaa? Muistelisin, etteivät arviot aikanaan olleet kovin helläkätisiä...
Todennäköisesti sanovat niin. Elokuva on menettelevä, mutta rakennekin on muutettu tavalliseksi murhamysteeriksi Viiltäjän elämän seuraamisen sijaan. Parit viittaukset ja vapaamuurarit on jäljellä. Komeasti kuvattu ja hyvin näytelty. Heather Graham on tosin Lontoon kaunein mutta vähiten käytetty huora.
From Hell on sontaa. Elokuvan parasta antia on kun lopputeksteissä vilahtaa Tony Teiger.
kellogg (19.11.2004 01:17)From Hell on sontaa. Elokuvan parasta antia on kun lopputeksteissä vilahtaa Tony Teiger.