Night Visions
Itse huomasin eilen saman. No, eihän pahin odotus alakaan vasta kun maanantaina.
Heh, kiitos huomiosta.
No sen verran voin luvata, että vitun päräyttävää settiä on luvassa ainakin vintage- osastolla. Uudempien leffojen kanssa ovat vielä hieman asiat kesken, siitä viivästyminen.
Ei niillä uusilla elokuvilla olekaan niin väliä...
Dotcom (25.9.2004 14:31)Ei niillä uusilla elokuvilla olekaan niin väliä...
On ihan pätevää ja eksklusiivista ja erittäin kansainvälistä uuttakin elokuvataidetta luvassa...
Ja Meryl Streep

Varmasti on, kuumottaa vaan kaikenmaailman Haute Tensionit ja muut ajanhukat...
Dotcom (25.9.2004 17:55)Varmasti on, kuumottaa vaan kaikenmaailman Haute Tensionit ja muut ajanhukat...
Höpöhöpö. Haute Tension oli hyvää viihdettä. Viimeksi Zombie Flesheatersin ohella parasta antia.
Höpö höpö itelles. Haute Tension oli aivan raivostuttavan paska. Edes jonkinasteinen käsikirjoitus olisi pelastanut jo paljon. Ja Zombie Flesh Eaters on yliarvostettu.
Dotcom (25.9.2004 18:02)Höpö höpö itelles. Haute Tension oli aivan raivostuttavan paska. Edes jonkinasteinen käsikirjoitus olisi pelastanut jo paljon. Ja Zombie Flesh Eaters on yliarvostettu.
No mikä iski viimeksi sinuun parhaiten? Omasta mielestäni ainakin Hellboy oli perus-saastaa (en kylläkään ole lukenut sarjakuvia) ja Punisher remake muutamia kohtia lukuunottamatta melko tylsä.
Antti Tohka (23.9.2004 09:28)No sen verran voin luvata, että vitun päräyttävää settiä on luvassa ainakin vintage- osastolla.
Liittyykö näihin kääppäreitä?
En ollut viimeisessä Night Visionissa. Olen aika varma etten pidä myöskään Hellboysta. Oikeastaan kaikki sarjakuvasankarifilmatisoinnit ovat olleet aikamoista tuubaa. Ei tule oikeastaan yhtään oikeasti hyvää mieleen.
Toimikaa näin:
– Katsokaa koko setti läpi nuokkumatta ja kahvitankkaamatta.
– Horjukaa sunnuntaina kotiin omien äänestyspaikkojenne kautta ja antakaa äänenne sille ehdokkaalle, joka tulee juuri sillä hetkellä siinä mielentilassa mieleen.
– Menkää nukkumaan.
– Herätkää illalla katsomaan miten päräyttävää settiä saitte päättämään kuntanne asioista.
– Menkää kaljalle.
Dotcom (26.9.2004 14:28)En ollut viimeisessä Night Visionissa. Olen aika varma etten pidä myöskään Hellboysta. Oikeastaan kaikki sarjakuvasankarifilmatisoinnit ovat olleet aikamoista tuubaa. Ei tule oikeastaan yhtään oikeasti hyvää mieleen.
Vaikken ole koskaan lukenut supersankari-sarjakuvia jostain syystä olen pitänyt tätä villitystä parhaimpana suuntana mitä Hollywoodissa on pitkään aikaan keksitty. X-Men oli viihdyttävä. X-Men 2 ei sekään ollut huono. Molemmat Spider-manit olivat myös siedettäviä, etenkin Kirsten Dunstilla höystettyinä.