En ehtinyt katsoa elokuvaa kuin "toisella" silmällä ja silläkin epäselvästi.
Mutta kohtaus näytti olevan jossain luokkahuoneessa tai elokuvateatterissa jossa näkyi valkokangas ja jotain selostusta juutalaisvainoista.
Miesääni kertoili ranskaksi jotain ja äärettömän surullinen musiikki soi.
Olisiko joku itkenyt tuossa kohtauksessa, en ole varma.
Sama kappale soi myöskin erään kotimaisen mykän lyhytelokuvan taustalla.Taisi joku (elokuva-alan?) kaveriporukka sen filmata.Sen sai imuroida heidän saitiltaan.Tekijöitä tai elokuvan nimeä en nyt muista kuollaaksenikaan...
Tuossa elokuvassa Ladakuski raivaa suota ja saa potkut.
(Lyödään kaikki tämän typpiset höptykset yhden lipun alle, jos sopii.)
Aiemmat elokuvamusiikki kyselyt/keskustelut tässä ja tässä.
Edit : Vähän tarkennusta.