Pohjoisessa kauhistellaan taas marraskuussa:
www.iikfestivaalit.net
Ohjelmisto on vielä kovin keskeneräinen, mutta tiedotetaan nyt ajoissa että ehditte alkaa suunnittelemaan festarimatkaa.

Pohjoisessa kauhistellaan taas marraskuussa:
Olen tästä jo lähettänytkin kyselyitä, mutta laitetaanpa tähänkin: eli jos tuonne lähtisi niin millaisia majoitusmahdollisuuksia Iissä on tuohon aikaan tarjolla, kuka osaa kertoa? Oulu ei tietysti ole kaukana jos nyt olen oikein ymmärtänyt.
Antti Vanhala (22.8.2004 20:30)Olen tästä jo lähettänytkin kyselyitä, mutta laitetaanpa tähänkin: eli jos tuonne lähtisi niin millaisia majoitusmahdollisuuksia Iissä on tuohon aikaan tarjolla, kuka osaa kertoa? Oulu ei tietysti ole kaukana jos nyt olen oikein ymmärtänyt.
Saapa nyt nähdä, Iin kunnan sivuilta ei tosiaan tuon kummoisempaa löytynyt. No, jospa sieltä myös vastattaisiin tiedusteluuni. Ouluunhan sitä joka tapauksessa ensin saapuisi joten jos kuljetukset pelaavat (liputhan tulevat etukäteismyyntiin) niin esim. tuo Hotelli Turisti voisi olla ihan pätevä vaihtoehto, ja onhan siellä tarjontaa tältä osin muutenkin.
Iin kunnalta tulikin nopeasti vastaus, kiitos siitä. Iin sillat nimisestä motelli/camping-paikasta kannattaa kuulemma kysyä, sijaitsee alle kilometrin päässä Kinokulmasta.
Antti Vanhala (23.8.2004 17:51)Iin kunnalta tulikin nopeasti vastaus, kiitos siitä. Iin sillat nimisestä motelli/camping-paikasta kannattaa kuulemma kysyä, sijaitsee alle kilometrin päässä Kinokulmasta.
IIK!ssä ei ole muuta vikaa kuin että se on Iissä
Lexicon Devil (23.8.2004 20:17)Eikö IIKissä ole joka vuosi ollut jotain bändejä jossain ravintolassa (?) – viime vuonna oli ainakin mm. Radiopuhelimien tyypeistä koostuva 'Värinää' ('Sehr Schnell' cover-bändi!!).
Lexicon Devil (23.8.2004 19:17)viime vuonna oli ainakin mm. Radiopuhelimien tyypeistä koostuva 'Värinää' ('Sehr Schnell' cover-bändi!!).
Bad Rain (25.8.2004 14:23)Lexicon Devil (23.8.2004 19:17)viime vuonna oli ainakin mm. Radiopuhelimien tyypeistä koostuva 'Värinää' ('Sehr Schnell' cover-bändi!!).
Vau, tuo olisi pitänyt nähdä. Kuultiinko "Orja" tai "Juho vanha natsi"?
Ehdin minä aikoinaan kerran sen oikeankin Sehr Schnellin näkemään keikalla.
Lexicon Devil (25.8.2004 17:44)Missä ja milloin näitkään Sehr Schnellin aikoinaan?
Antti Vanhala (23.8.2004 16:51)Iin sillat nimisestä motelli/camping-paikasta kannattaa kuulemma kysyä, sijaitsee alle kilometrin päässä Kinokulmasta.
Vielä sellainen selvennys näin loppumetreillä, että festariklubille on siis 18 vuoden ikäraja alkoholitarjoilun vuoksi.