rikoksia ja videonauhaa

Goose 29.6.2004 14:55
Helsingissa ainakin laskutetaan levyntuhoojalta kylmasti se hinta, minka tuote on kirjastolle maksanut.




Joensuussa samanlainen käytäntö. Korvaushinta vaan menee kirjaston yhteiseen kassaan eikä sillä suoralta kädeltä hankita tilalle samaa tuotetta.
k-mikko 29.6.2004 15:08
Antti Tohka (29.6.2004 12:56)
Helsingissa ainakin laskutetaan levyntuhoojalta kylmasti se hinta, minka tuote on kirjastolle maksanut. Kannattaa kokeilla.


Ehkä näin (ja samanlainen käytäntö vuokraamoihinkin minun puolestani), mutta kyllä ainakin kirjastojen cd-levyt on välillä niin naarmuisia, ettei kuuntelusta tule mitään.