JMustonen (18.5.2004 23:53)Se kansi se kansi.. missäs tästä kisataan?
Missäs sitä kotimaassa kilpaa huudetaan?
JMustonen (18.5.2004 23:53)Se kansi se kansi.. missäs tästä kisataan?
Missäs sitä kotimaassa kilpaa huudetaan?
Goose (19.5.2004 09:55)Aika kovaksi on hinta noussut mutta pakollinen elokuva, jos Tawny Kitaen ei riitä pelkästään Whitesnaken musavideoissa.
Ei riitä ei
Joko sinä sait hankittua omasi?
Luovuin viime kuussa yhdestä Gwendoline-VHS:stä, mutta kyseessä oli Tanska-kasetti, jonka kansi on paljon tylsempi.
Nämä ovat omasta mielestäni 25 euron kamaa:
Yotsuya (19.5.2004 11:20)Contaminationin voisi tiputtaa listalta.
Yeti
Yotsuya (19.5.2004 12:20)Nämä ovat omasta mielestäni 25 euron kamaa:
Kauhujen verinen kappeli (Star video)
18 Bronzegirls
Bruce Leen Kuoleman nyrkki
Yeti
Contaminationin voisi tiputtaa listalta.
Rantala (19.5.2004 11:49)Yeti
Häh? oliko tämä vitsi? Tämähän aivan sikamoista uberscheissea, josta nauttiakseen pitää olla varsin kokenut roskaexpertti. Siksihän se omassakin hyllyssä koreilee. Ostin tämän vuoden puolella Tampereen lukulaarista hintaan 1€.
chachi (19.5.2004 13:08)Bruce Leen Kuoleman Nyrkki (Fist of Fear, Touch of Death) julkaisua kyllä tulee siinä määrin useasti vastaan että en nyt tuota tuolle listalle kohottaisi. Tosin tässäkin taitaa vaikuttaa "geologiset mittasuhteet".
Yeti on kyllä mielestäni kova fix siinä missä monet muutkin listan nimikkeistä, ei varmaan harvinaisimpia Technoja mutta leffa hakkaa sympaattisuudessaan mm. touhukkaamman tekeleen King Kong kauhujen saarella.
Kuoleman nyrkistä on kymmenkunta erilaista halpa-dvd-julkaisua, mutta ymmärrän kyllä jos FIx on edelleen arvossaan. Tämä on sen osaston trashiä, että suomenkielinen tekstitys jotenkin parantaa katsomiskokemusta nostamalla absurdiuden toiseen potenssiin. Olen tehnyt saman havainnon mm. Soturin ja sokean miekkamiehen yhteydessä. Vaikka Hollanti-nauha on leikkaamaton ja hyvällä lbx-kuvalla, sen katsomisesta ei ikinä saa samanlaisia kicksejä kuin suomeksi tekstitetystä Alef Videon tönkköjulkaisusta.
Jätän Kuoleman Nyrkeistä nyt kommentoinnit muille ja ehdotan listalle ilmeisesti Harleyn julkaisemaa CANDLE FOR THE DEVIL leffaa. Itse olen nähnyt tämän yhden ainoan kerran juuri sellaisilla kökköraidallisilla kansilla kuten esim. Black Torment ja muutama muu saman puljun julkaisu. Onko kannatusta?
Kyllä Contaminationin Walthers videon nauha vois olla kuriositeettina 20-25e nauha, ei o ikinä näkyny...tuota Fenix videota on itsellä käynyt about 15kpl ja nytkin on hyllyllä noita kolme...eikä tunnu menevän edes vaihdossa, kaikilla on jo omansa?
Walthers on Nordicin tavoin firma, jonka elokuvat tulivat lähes järjestään ruotsalaiselta "emofirmalta" (Nordicilla Hemvideolta, Walthersilla Ruotsin Walthersilta), mutta monet emofirman elokuvat (usein kauhu/gorepläjäykset) jäivät ilman Suomen videoensi-iltaa ja olen aina kuvitellut, että Contamination olisi yksi näistä – mm. siksi, että Walthersin leffat on esitelty aika kattavasti 1980-luvun videokatalogeissa enkä ole nähnyt niissä mainintaa Walthers-Contaminationista, vain Fenixin Kuoleman kourasta. Ruotsiksi tekstitettyä Walthersin julkaisua on toki voinut olla vuokraamoissa.