Näytökset maanantaisin klo 16.30 Elokuvateatterikeskus Tapiossa. Kausikortti 20 €, yksittäisliput 5 € / elokuva. Liput ennakkoon Tapion lipunmyynnistä tai ovelta puoli tuntia ennen näytöksen alkua.
7.10. André Téchiné: Rakasta minut pois
(Alice et Martin/Alice & Martin), Ranska/Espanja 1998 • Juliette Binoche, Alexis Loret, Mathieu Amalric , Carmen Maura • suom. tekstit • K12 • 125 min
14.10. Robert Guédiguian: Marie-Jon kaksi rakastajaa
(Marie-Jo et ses 2 amours/ Marie-Jo och hennes två älskare), Ranska 2002 • Ariane Ascaride, Jean-Pierre Darroussin, Gérard Meylan • suom. tekstit/svenska texter • K12 • 124 min
21.10. Georges Franju: Judex – salaperäinen kostaja
(Judex/Judex – den hemlighetsfulle hämnaren), Ranska/Italia 1963 • Channing Pollock, Francine Bergé, Edith Scob • käsikirjoitus Jacques Champreux – Louis Feuilladen & Arthur Bernedén mukaan • suom. tekstit/svenska texter • K16 • 98 min
28.10. Ken Russel: Muutostiloja
(Altered States/Förändrade tillstånd), Yhdysvallat 1980 • William Hurt, Blair Brown, Bob Balaban • käsikirjoitus Sidney Aaron – Paddy Shayefskyn romaanista • suom. tekstit/svenska texter • K16 • 102 min
4.11. Roger Corman: Kiihotus
(The Intruder/Uppvigling/I Hate Your Guts), Yhdysvallat 1961 • William Shatner, Frank Maxwell, Jeanne Cooper • käsikirjoitus Charles Beaumont • suom. teksit/svenska texter • K16 • 84 min
11.11. John Huston: Heijastuksia kultaisessa silmässä
(Reflections in a Golden Eye/Reflexer I ett gyllene öga), Yhdysvallat 1967 • Marlon Brando, Elizabeth Taylor, Brian Keith • Carson McCullersin romaanista • suom. tekstit/svenska texter • K16 • 108 min
18.11. Claude Goretta: Rakkaani ryöstää pankkeja
(Pas si méchant que ça/ Min älskade rånar banker), Sveitsi/Ranska 1974 • Marlene Jobert, Gérard Depardieu, Dominique Labourier • suom. tekstit/svenska texter • K16 • 113 min
25.11. Bo Widerberg: Korppikortteli
(Kvarteret Korpen), Ruotsi 1963 • Thommy Berggren, Keve Hjelm, Emy Storm • suom. tekstit • K16 • 102 min
2.12. Matti Kassila: Kaasua, komisario Palmu!
(Vem mördade fru Skrof?), Suomi 1961 • Joel Rinne, Matti Ranin, Leo Jokela, Elina Salo, Pentti Siimes • käsikirjoitus Matti Kassila, Kaarlo Nuorvala – Mika Waltarin romaanista • K12 • 99 min
9.12. Matti Kassila: Sininen viikko
(Den blå veckan), Suomi 1954 • Gunvor Sandkvist, Matti Oravisto, Toivo Mäkelä • Jarl Hemmerin novellista • digirestaurointi (4k) KAVA 2013 • K16 • 79 min