Yli 20 euron arvoiset FI-nauhat?

dodo 24.12.2012 14:47

Onko millään videolain jälkeen julkaistulla FI-kasetilla minkäänlaista arvoa nykyään? Listaa kehiin. Tosin ei taita tulla kovin pitkä lista? Itse olisin valmis maksamaan yli 20 Euroa ainakin Joulubileistä. Mahdollisesti myös muista Jari Halosen leffoista, jos en niitä jo omistaisi.

Koston käsi 25.12.2012 14:18

Juu Joulubileiden tuplakappaleesta sain jokunen vuosi sitten yli 20e. En pitäisi mahdottomana että Kamras-tuotannosta maksettaisiin tuon verran. Onko huuto.net noteerauksia tiedossa esim. Tina..:sta?

Koston käsi 25.12.2012 14:20

No eipä näyttänyt Tina saaneen huutoja edes 6 euron lähtöhinnalla, se siitä.

kautsi 25.12.2012 15:45

http://www.fixgalleria.net/release.php?id=8876

Toi on tainnut joskus mennä yli 20 euron huudossa.
Carson 25.12.2012 21:32

joo tuota Kilpikonnaa olen nähnyt menevän joskus ihmeen kovalla hinnalla

Nintendo-leffa Game Over. Finnkino, tuosta nyt on pari 20+ noteerausta, viimeksi kun näin tarjolla tais jäädä viiteentoista

tuommoset on menneet pyöristäen kympillä

kallis oli maa, egmont

pelimiehiltä ei housut repeä, showtime (tämän kylkeen vois ehkä liittää joitain arvoituksellisia tv-elokuvia joista voi jotain irrota)

onhan monia FI-nauhoja jotka voi mennä ulkomaille ties mihin hintaan, jos elokuva on muualla vaikeasti saatavilla tai on jonkin suosikkinäyttelijän harvinaisempia vetoja.

esim jostain Suomen antiharvinaisesta Sarah T ‑julkaisusta voi irrota toista kymppiä helposti sieltä päin

Pikkukoppaisista myyntikaseteista tulee mieleen tuo Real McCoy josta voi hyvänä päivänä irrota mitä sattuu

koskaan ei tiedä sitten kun kisa lähtee käyntiin, tästäkin on neljäkymppiä ollut hinta huudossa:

http://www.fixgalleria.net/release.php?id=8656
Dimitri Siltala 27.12.2012 14:34

Star Wars : Sithin Kostosta saa Jenkeissä jonkin verran . Itse vaihdoin 50 Centillä ostetun nauhan Goldfingerin RCA CED Levyyn.

Carson 27.12.2012 19:09

tuota ei vhs-versiona kovin monessa maassa vissiin tullut ulos, yleensä näkee muita kahta uutta sw-nauhaa joka paikassa mutta ei tuota

Dimitri Siltala 4.1.2013 01:48

Suomi ja Englanti . Kolmannesta olen kuullut huhuja . Nyt on hieno RCA Levy,Vanhalakin kävi ihailemassa.

Lex 4.1.2013 21:23
Dimitri Siltala ( 4.1.2013 01:48)
Suomi ja Englanti . Kolmannesta olen kuullut huhuja . Nyt on hieno RCA Levy,Vanhalakin kävi ihailemassa.

+ Saksa ja Australia.
Dimitri Siltala 6.1.2013 22:43

Allright .