paypal / confirmed address

Young Hova 2.4.2004 10:00

Miten PayPalissa saa muutettua osoitteensa "confirmed"-muotoon? Vaikeelta tuntuu. Joku PayPal-virkamies tulee katsomaan että mä tosiaan asun tässä osoitteessa?

-jAn- 2.4.2004 10:05

Eikö se ainakin muinoin mennyt niin että kun olit maksanut sen ekan maksun niin VISA tositteessa oli joku numerosarja mikä piti syöttää sinne ja sen jälkeen homma oli kunnossa? Vai sekoitanko johonkin muuhun verified nimikkeeseen?

-jAn- 2.4.2004 10:34

A verified address means you ship to their credit card's billing address. Most people have items shipped to their billing address, so this is usually not a problem. If their address says "unverified", then you have shipped the item to another address other than where their credit card is billed. This opens up the possibility for credit theft and PayPal will not cover unverified addresses.

En osaa sanoa saako tuon verified addressin nykyään myös Suomeen kun paypal.co.uk vastaa Euroopasta.
JMustonen 2.4.2004 13:45

"To confirm your address, you will first need to add a credit card to your PayPal account. If your credit card company supports the Address Verification System, PayPal will check that the address you provided for your account matches the billing address that your credit card company has on file. You may be required to complete the Expanded Use Enrollment process, in which your credit card will become activated. Your address will not be Confirmed until the Expanded Use Enrollment process has been successfully completed."

Tän kanssa on painittu jo jokunen kuukausi, mutta ei ole toistaiseksi onnistunut. Tosin ei ole onneksi tullut vastaan kuin muutama tonttu, jotka eivät suostu lähettämään muuhun kuin varmistettuun osoitteeseen.
-jAn- 2.4.2004 13:47
JMustonen (2.4.2004 12:46)
Tän kanssa on painittu jo jokunen kuukausi, mutta ei ole toistaiseksi onnistunut. Tosin ei ole onneksi tullut vastaan kuin muutama tonttu, jotka eivät suostu lähettämään muuhun kuin varmistettuun osoitteeseen.

Ilmeisesti paypal fraud on aikamoinen ongelma, nigerialaiset tilaavat mielellään arvokasta tavaraa varastetuilla korteilla.
jukkasil 2.4.2004 13:59

Mä olen tahinut tuon "confirmed"-jutun kanssa niin, että Paypal ei enää hyväksy mun Visakortin numeroa. No ei voi perkele mitään.

No, mä lähdinkin sitten toiseen suuntaan, pistin pankkitilinumeroni Paypaliin ja aloin myymään romua nurkista ebay.comin puolella, muutamassa päivässä olen myynyt 5 nimikettä ja rahatkin ovat jo tulleet omalle pankkitililleni Suomeen!
Young Hova 2.4.2004 14:49

Koskaan aiemmin ei ole ollut ongelmia, mutta kun yritin ostaa lenkkarit niin myyjäfirma kertoi että ei onnaa.

-jAn- 2.4.2004 14:59

Status: Finnish – Verified

Tuo ei ilmeisesti ole sama kuin confirmed address?
-jAn- 2.4.2004 15:08

Edit: Alien Sun ehti ensin , joten laitetaanpa vastaus omaan kysymykseeni

Account Basics – My Profile – Street Addresses

How do I confirm my address?

To confirm your address, you will first need to add a credit card to your PayPal account. If your credit card company supports the Address Verification System, PayPal will check that the address you provided for your account matches the billing address that your credit card company has on file. You may be required to complete the Expanded Use Enrollment process, in which your credit card will become activated. Your address will not be Confirmed until the Expanded Use Enrollment process has been successfully completed.
Lazer 8.10.2007 18:41

Jos joku maksaa mulle paypalin kautta rahaa, saako sen sieltä helposti omalle tilille pankissa ja meneekö siitä kuluja?

Spiritual Boxer 8.10.2007 18:54
Lazer ( 8.10.2007 18:42)
Jos joku maksaa mulle paypalin kautta rahaa, saako sen sieltä helposti omalle tilille pankissa ja meneekö siitä kuluja?

En tiedä tilistä, mulla tuli muistaakseni luottokorttille plussaa. Eli siis vähennettiin muista Visa-maksuista. Vai menikö se näin, onko tässä mitään järkeä?
Tomi Pulkki 8.10.2007 18:56

Kyllä maksun saa suoraan tilille, kun vain syöttää tilinumeronsa PayPalin profiiliin. Yhdestä transaktiosta menee euron verran käsittelykustannuksia, hommassa menee muutama arkipäivä.

Lazer 8.10.2007 19:06
Tomi Pulkki ( 8.10.2007 18:57)
Kyllä maksun saa suoraan tilille, kun vain syöttää tilinumeronsa PayPalin profiiliin. Yhdestä transaktiosta menee euron verran käsittelykustannuksia, hommassa menee muutama arkipäivä.

Laitetaanko tilinumero tuonne ihan basic muodossa vai esim. IBAN muodossa? Entä voiko niitä maksuja esim. kerätä tonne paypaliin ja sitten yhdellä eurolla kerralla siirtää enempi vai toimiiko ne vaan välittäjinä saman tien?
Young Hova 8.10.2007 19:13

Kyllä ne sinne Paypaliin kerääntyy.