www.huuto.net/kohteet/panasonic-svhs-videonauhuri/227740058
Olisi näköjään kaksi vanhempaa supermallia myynnissä.
NV-V 8000
NV VH (VAI VS) 1000.
Kannattaako noin vanhoihin sijoittaa??
Helvetin hienoja vehkeitä kyllä!
www.huuto.net/kohteet/panasonic-svhs-videonauhuri/227740058
NV HS 1000..
Minulla oli jokin Panasonicin 1990-luvun S-VHS-nauhuri. En enää muista sen mallia, mutta omistin sen ehkä vuodesta 1994 eteenpäin ja tingitty hinta oli tuolloin jonkin verran yli 4000mk. Olin laitteeseen tyytyväinen ja se oli 1990-luvun puolen varsin ahkerassakin käytössä. Sitten ehkä tuossa reilut pari vuotta sitten, kun olisin pitkästä aikaa nauhan katsonut, se ei enää toiminutkaan. En tiedä, mikä siinä meni rikki, kun en mitään noista teknisesti ymmärrä. OIre joka tapauksessa oli, että laite ei käynnistynyt ensinkään. Pitkän ja tuskallisen harkinnan pääteeksi päätin lopulta olla ostamatta enää uutta soitinta ja luopua koko VHS-kasettikokoelmastani.
Mullakin on ollut yksi halvempaa nykyaikaa edustavaa oleva Panasonic, missä ei ole ollut mitään vikaa,pitää nyt ostaa talo täyteen nauhureita,että on laitteita tulevaisuutta varten.
Panasonic on ehdottomasti paras merkki ja kestää isältä pojalle, on nääs ollut monia malleja halpoja ja kalliita ja ei koskaan mitään vikaa.
Jep. Soitin tolle myyjälle,se myi yhden halvemman vehkeen pois ja kuukauden päästä palataan asiaan,että raatsiiko se myydä ne huippunauhurit.
Kirpparilta löytyi JVC:n HR-S9400 SVHS, lähti mukaan 20€lla.
Oli Joo. Fiksua myydä tohon hintaan.
Taisi tuo 1000-malli olla aika hyvässä maineessa 90-luvulla, hintaakin sitten taisi olla luokkaa 15 000 mk. Mutta konvertoi sitten kaiken ihan mihin suuntaan tahansa, mahdollisesti jotain itä-secamia lukuunottamatta.
Oli Joo. Fiksua myydä tohon hintaan.
8000:nen on aivan Helvetin hienon näköinen vehje.
Edit: ei mitään sittenkään.
Itsellä oli halpa huolto tohon mun Jvc:n Super VHS+ HDD laitteeseen. Opin 16 vuoden hivakanjako uran aikana tuntemaan jengiä ympäri maita ja mantuja,hintaa tuli tasan 0 Eur,kuulemma viime syksyn huollon jälkihuoltohinta.