My Little Pony -keräily
A-P-U-A...
Tähän verrattuna oma keräilyharrastus vaikuttaa jo tervehenkiseltä.
Tähän verrattuna oma keräilyharrastus vaikuttaa jo tervehenkiseltä.
Uskomatonta touhua, jos selviäisi että olen kyseisen alanharrastaja peruisin saunavuoron heti ja muuttaisin Ruotsiin.
Kuulin tästä juhannuksena, mutta silloin pidin koko juttua pelkkänä läppänä mutta ei helvetti, tämä on siis sittenkin totta.....
"Miehiin vetoaa sarjan laatu ja positiivisuus. Käsikirjoitus, animaatio, ääninäyttely ja laulut ovat korkeatasoisia." Puuh. Nyt ottaa koville.
koska negatiivisuus on suunnaton, ja miehisellä tavalla positiivinen, voimavara
^ Second that. Ja ei kyllä jumalauta yksikään, joka minun/meidän seurassa itseään miespuolisena pitää, kulje joku saatanan ponypaita päällä ja blaastaa naama vakavana jostain vitun pikkutyttöjen leluista. Järki se on sekoillessakin, perkele!!
Annoittekin juuri oikein hyvät esimerkit siitä, miksi tämänkaltaisten positiivisten ilmiöiden leviäminen on erittäin tervetullutta.
No, mutta sehän kuulosti hyvältä. Näin se homma etenee..
Voi kyynel.
Disco Studd osui jälleen ytimeen, pelastit tämän aamun

No kappas, tuli kyllä ihan puun takaa että "My Little Pony" harrastajat ovat Suomessa näin aktiivisia. Ei tuo silti minusta niin kummallinen juttu ole, oudompaakin kamaa kerätään. Ja keräily sinänsä on minusta yleensä ihan myönteinen juttu.
Jos joskus hurahtaisin itse MLP aiheesta (mitä ei tosin taida tapahtua) niin kohteena olisivat nimenomaan tuunatut MLP:t kuten

tai

tai

Tuolla lisää:
http://spippo.devian...llery/?offset=0
Mutta sitten pitäisi jo olla isompi budjettikin aiheeseen.