kaliberi 44

kongon oskari 30.3.2004 14:15

on ilmeisesti tämä: http://

La malavita attacca... la polizia risponde!

Tarttui mukaan tuollainen. Onkos siitä hyvää tai pahaa sanottavaa kellään? Kansikortissa ohjaajaksi laitettu ilmeisen virheellisesti Mario Cavani (po. Caiano?)
Young Hova 30.3.2004 14:31

paska leffa mutta voisin ehkä ostaa.

Jarkko Kuittinen 30.3.2004 15:42

Keskitason alapuolelle tosiaan menee mutta kyllähän tuon kerran katsoi

FIxissä plussaa letterbox ja italiapuhe (tai no miten sen nyt ottaa jälkimmäisen kohdalla)
Martin 30.3.2004 16:23

Mä bongasin tämän kanssa viime viikolla 2 euron hintaan, mutta jätin hyllyyn kun kävin lukemassa kommentit Hohto-foorumin puolelta. Mä voin Kalle käydä poistaa ton sulle mikäli kongon oskari ei löytänyt sitä samasta paikasta.

kongon oskari 30.3.2004 17:09
Martin (30.3.2004 15:24)
2 euron hintaan, ......... Mä voin Kalle käydä poistaa ton sulle mikäli kongon oskari ei löytänyt sitä samasta paikasta.

Espoosta.... ei pidä jättää epäilyttäviä tapauksia hyllyille roikkumaan, joku ehtii kuitenkin väliin. (ainakin tuohon hintaan.) tongue.gif
Martin 30.3.2004 17:13

Ethän ostanut sitä Wim Wendersiä kun sen ajattelin ihan oikeasti ostaa itselleni (viime käynnillä ei ollut penniäkään rahaa)?

kongon oskari 30.3.2004 17:27
Martin (30.3.2004 16:14)
Ethän ostanut sitä Wim Wendersiä kun sen ajattelin ihan oikeasti ostaa itselleni (viime käynnillä ei ollut penniäkään rahaa)?

Jotain muutakin siinä hyllyssä oli sellaiseen hintaan, että hetken harkitsin, mutta sinne jäi. Rauhoitan mahdollisen Wendersin omasta puolestani. Jos on häipynyt, syy ei ole minun.

Osta sieltä itsellesi tuplakasi kamera (superkasin edeltäjä) ja ala kuvata filmille. 10 euron hinnalla oli tarjolla Yashican sähkömoottorilla ja moottorizoomilla varustettu tuhti kamera laukkuineen ja kahvoineen. Olisin ostanut itselleni, mutta mulla on jo yksi täysin samanlainen... smile.gif
Martin 30.3.2004 17:31

Heh, täytyypä harkita. Ikävä puoli tuossa on se, että taitaa filmi maksaa enemmän kuin itse kamera.

Yleensähän tuolla ei elokuvia ole, mutta muuta mielenkiintoista kyllä (LP:t, kirjat, jne.). Nyt ovat tosin viime aikoina mielestäni nostaneet hintoja vähän turhan paljon.
kongon oskari 30.3.2004 21:13
Martin (30.3.2004 16:32)
.

Yleensähän tuolla ei elokuvia ole, mutta muuta mielenkiintoista kyllä (LP:t, kirjat, jne.). Nyt ovat tosin viime aikoina mielestäni nostaneet hintoja vähän turhan paljon.

Je, taannoin saivat hillittömän läjän lähinnä klassista LPnä 50-60-luvuilta. Seassa oli hiukan kunnon jaskaakin, mutta hinnat on turhan kovia. Ainoa, mikä kasassa sai miettimään oli ilmeisen täysi setti (muistaakseni 9 LPtä?) Charlie Parkerin Dial-levytyksistä englantilaisella Saga-merkillä. Tiukinta tavaraa, mitä Bird elämänsä aikana sai levylle. 10 euroa per LP eli yhteensä 90 tuntui kuitenkin vähän liian kovalta, mutta vieläkin mietityttää.

Jatkanpa tähän samaan, en aloita uutta threadia koska kyse on oikeasti kuraosaston 'helmistä'. Kotimatkalla eräästä toisesta paikasta tallensin vielä seuraavaa:

Space Rage (1985)

Kauhujen kammio / Terror in the Wax Museum

Yöpartio / Night force

Emmanuelle kielletyllä saarella (Calsor)

Kauhujen talo / Madhouse
jukkasil 30.3.2004 22:32
Martin (30.3.2004 17:32)
Heh, täytyypä harkita. Ikävä puoli tuossa on se, että taitaa filmi maksaa enemmän kuin itse kamera.

Joo, se on niin suhteellista.

Oheisesta nettikaupasta löytyy kuitenkin halvin filmi alv-hinnalla tuohon kameraan:

http://hollywood-shop.com/product_info.php...566e6490302e193

Jos löytyy y-tunnus käytöstä, saa tuosta vielä alv:n pois, eli erittäin halpaahan tämä on.

Itse ostin samaa filmiä 10 kpl. (2 x 30 metrisinä kylläkin, yhteensä 1,8 tuntia) juuri viikko sitten, homma toimi hyvin, erittäin luotettavan tuntuinen tyyppi (kirjoittelee filmshooting.comin foorumille moviemaker-nimellä). Lisää tilaan, kunhan hän saa myös tätä pidempää kelaa lisää varastoihinsa. Allekirjoittanut kun osti hänen koko varastonsa! Noita 2x10 metrisiä hänellä pitäisi olla varastossa.
-jAn- 31.3.2004 10:09

Kaliiberi 44 on muistaakseni leikattu ja printti on todella suttuinen, lisäksi alkuperäinen nimi on vedetty yli(title card puuttuu vai levittäjällä ei oikeutta elokuvaan?) ja tilalla on "hieno" tietokoneella kyhätty La malavita si scatena nimi alkuperäisen tilalle.

Jos jotain todella kiinnostaa niin voin tarkastaa tuon leikkaamattomuuden.
Jani Hietapakka 31.3.2004 11:00
Emmanuelle kielletyllä saarella (Calsor)

Kahdella Calsorin kannella liikenteessä, itse omistan VHS-version "biitsi"-kannella. Toisessa kannessa etuprofiilikuva Laura Gemseristä (kaverilla Betamax-kasettina) rahallista arvoa 8-10 euron paikkeilla.
k-mikko 31.3.2004 11:51
kongon oskari (30.3.2004 20:14)
Yöpartio / Night force

Hyvistä roskalähtökohdista huolimatta valitettavasti hämmästyttävän tylsä tekele.