18.12.2011 18:22
Jussi Parviainen
19.12.2011 23:07
20.12.2011 11:58
Jussi hakkeroitiin
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122014977486_vi.shtml
20.12.2011 12:50
Rahusen kandee huomioida, ettei kaikkea netissä olevaa kannattane copypastena postailla omissa nimissään. Siis ihan legaalisyistä.
20.12.2011 15:02
Rahusen kandee huomioida, ettei kaikkea netissä olevaa kannattane copypastena postailla omissa nimissään. Siis ihan legaalisyistä.
No ei minulla ollut tarkoitus loukata tekijänoikeuksia yms.. Lähinnä copy / pastetin alussa kun oli sen verran kuumottavaa tekstiä ja jotain mainitsemisen arvoista (un)fair usen hengessä
Admin voi poistaa lainaukset siltä osin jos tarvetta on, vaan onkohan noita alkuaikojen tekstejä enää Jussilla itselläänkään tallessa.
21.12.2011 11:50
Meinasin että puhelinnumeron levittäminen ilman asianomaisen suostumusta saattaa olla legaalisti kyseenalaista eikä ehkä hyvien tapojenkaan mukaista, kun sillä sinänsä ei ole mitään tiedonvälityksellistä arvoa.
Juoruthan on vaan juoruja...
21.12.2011 12:15
Meinasin että puhelinnumeron levittäminen ilman asianomaisen suostumusta saattaa olla legaalisti kyseenalaista eikä ehkä hyvien tapojenkaan mukaista, kun sillä sinänsä ei ole mitään tiedonvälityksellistä arvoa.
Juoruthan on vaan juoruja...
Poistin itse eilen puhelinnumeron sisältäneen viestin. En kylläkään sen takia että siinä on googlellakin helposti löytyvä numero, vaan sen takia että viestin oli kirjoittanut tod.näk. Parviaisen blogin hakkeroinut jamppa eikä itse Parviainen.
21.12.2011 12:23
En kylläkään sen takia että siinä on googlellakin helposti löytyvä numero, vaan sen takia että viestin oli kirjoittanut tod.näk. Parviaisen blogin hakkeroinut jamppa eikä itse Parviainen.
No nimenomaan siksi!
(En tiedä mistä se googlella löytyy, mutta jos ei Parviaisen omasta tahdosta niin sen edelleen levittäminen ei ole laillista. Sakkoa voisi tulla.)
21.12.2011 13:35
En kylläkään sen takia että siinä on googlellakin helposti löytyvä numero, vaan sen takia että viestin oli kirjoittanut tod.näk. Parviaisen blogin hakkeroinut jamppa eikä itse Parviainen.
No nimenomaan siksi!
(En tiedä mistä se googlella löytyy, mutta jos ei Parviaisen omasta tahdosta niin sen edelleen levittäminen ei ole laillista. Sakkoa voisi tulla.)
Asia ei ollut ihan näin mustavalkoinen.
Tuo numero oli jo ennenkin netissä jonka oli laittanut Jussin kaveri (ei siis mikään hakkeri) joka esiintyy omalla nimellään ja kuvallaan yms..Siinä ilmoitettiin että Jussin sivut oli hakkeroitu + pyydettiin ottamaan yhteyttä Jussiin jos blogiviestejä olisi tallessa yms. ja lähettämään niitä Jussille sähköpostiin. Puhelinnumero oli myös siinä viestissä mukana. Ei tosin enää. Jussi on todennäköisesti saanut pilapuheluita yms. ja numero on poistettu viestistä, mutta pointti onkin että numero ei ollut salainen vaan näkyvillä silloin ja se viesti oli käsittääkseni Jussin ihan itsensä verifoima. Lopussa oli vielä teksti: "Lähettäkää tätä viestiä kaikille ystävillenne!" joten ei kai ihme jos puhelinnumero leviää myös idioottien käsiin. Tästä kaikesta paistaa läpi että herrat eivät ole miettineet ihan loppuun asti ennen kuin laittoivat tämän viestin nettiin että millaisia seurauksia sillä voisi olla.
Se aikaisempi tänne pastaamani hakkerin kirjoittama viesti (joka oli Jussin blogissa jonkun aikaa) sisälsi tuon puh.numeron ja alatyylistä vittuilua, joten poistin sen ettei sitä sotketa Jussin itsensä kirjoittamiin viesteihin.
21.12.2011 13:46
Jussihan jakoi netissä omaa puhelin numeroaan myös eduskuntavaalien yhteydessä. On kuitenkin eri asia jakaa itse omaa numeroaan, kuin jakaa jonkun toisen numeroa jollain hämärällä keskustelufoorumilla.
Saanan silmät sokeuttavaa pillunrevittelyvideota ei muuten enää blogista löydy. Muutenkin karsinta käynyt. Facebookissa Saana P. ilmoitti tuoreeltaan ryhtyvänsä oikeustoimiin kuvien ja videoiden laittomasta jakamisesta. Skagaako Jussi, vai joko poliisi puuttui asiaan?
21.12.2011 19:12
Ok
Revittelyvideokaan tuskin on netistä kadonnut, mikäpä katoaisi
21.12.2011 20:02
Surullinen topic.
22.12.2011 17:27
23.12.2011 21:22
1.1.2012 22:42
Saana Parviaisen viimeisimmät statuspäivitykset:
1.1. Löysin ihanan miehen
30.12. haluan 1-5 miestä tänne nyt !