Postataan tämä nyt uudestaan tänne kun eilinen viestini katosi jonnekin. Eli kuulin että tänään Kermassa olisi T&K:ta ja Edu Kehäkettusta tarjolla. Sinne siis!
Kermassa

Justiinsa noin.
Pitäisi aamulla vielä töihin itteensä työntää. Elämä ei ole helppoa.
Kuulemma jotain vähän Pikku G ‑tyyppistä (ks. Night Visions ‑thread).
Olipas erinomainen keikka. Hieman väsyttää kun tuli herättyä normaaliin tapaan klo 6.00 ja töihin 7.30. Ainut valituksen aihe on liian pieni ikäraja (19v.), jonka ansiosta mesta oli täynnä pissiksiä.
Nyt tarttis saada biisintunnistukseen apua. About tasan puolenyön aikaan tuli helvetin hyvä biisi, minkä sanoista en muista mitään muuta kuin jossain kohdassa mainittu "Eazy-E". Aika varmasti ei ollut NWA:ta (jota taisi tulla myöhemmin?) vaan kuulosti paljon "uudemmalta". Eli saattaisi olla joku Eazyn solo. Muuta biisistä ei jäänyt mieleen kuin aika synkät taustat ja välillä tullut esittäjän maaninen nauru. Auttakee.
Eazy-Duz-It?
Bad Rain (25.3.2004 11:36)Eazy-Duz-It?
Kiitti. Täytyy kokeilla kun pääsen kotiin. Tuolta löytyy näköjään clippi.
Martin voisi hehkuttaa entreetäni niin saa anteeksi kaikki Torrente-mogat.
Kalle Kinnunen (25.3.2004 15:10)Martin voisi hehkuttaa entreetäni niin saa anteeksi kaikki Torrente-mogat.
Aika hyva tarjous. Parempi olis tulla jotain tosi spesiaalia, tai syytan sua virka-asemas vaarinkaytosta.
Nyt harmittaa. Missasin ilmeisesti jotain tosi tärkeetä. Mä olin lavan vasemmassa reunassa, mutta en ihan ensimmäisenä, joten en nähnyt mitä oikeassa reunassa tapahtui. Damn, ja kaiken lisäksi olisin saanut vielä perisyntini anteeksi.
Täytyy kysyä parilta frendiltä, jotka oli keskempänä, jos ne näki.
P.s. Biisi ei ollut hakemani. Uusia vinkkejä otetaan vastaan.
Edit: Vitunvittu, nyt tais oikea biisi löytyä, mutta yllättäen viimeisenä kun kävin tuolta UBL:stä listaa läpi. Täytyis saada kuulla kokonaan. Biisin nimi siis "Wut Would You Do".
Kyse oli siis ihan siitä kun kävelin mestoille sisään. No ilmeisesti siitäkään ei saa nyt kunnon hehkutuksia joten tarjous perutaan ellet esim. keksi jotain päräyttävää omasta päästäsi.
Mä näin sut ekan (ja vikan) kerran mestoilla kun olit parin chicksin kanssa jubailemassa lähellä mun pöytää. Sori.
Vittu tää egotrippi meni harakoille.

Kerään pointsit kotiin ilmoittamalla että jäin kotiin tekemään ennakkotehtäviä. Ei saatana. Juan Atkins oli ihan hyvä lauantaina vaikkei kukaan sitä kuitenkaan ollut täältä katsomassa.
Tää ei ehkä liity tohon biisiin mitenkään, mutta Bone-Thugs'n'Harmonyllä oli Eazyn kuoleman jälkeen jonkunlaista muisteloa, johon synkät taustat voisi liittyä. Olisko ainakin Crossroads biisi ollut Eazyn muistolle.
See you at the crossroads, so you won't be lonely