DVD:t Puolasta

Janne 11.3.2011 17:28

Tilasin tuossa testitilausluonteisesti Albert Pyunin ohjaaman TV-leffan Raven Hawk (1996). Leffa on hieman hillitymmin saatavilla muualta tällä hetkellä (julkaistu aiemmin Australiassa ja Hong Kongissa (molemmat kiekot OOP)).

Leffa itsessään ei hirvittävän ihmeellinen muistaakseni ollut mutta sen pääosassa on naisbodari Rachel McLish jota sinänsä muistaakseni aikoinaan diggailin.

Raven Hawk leffan Puola-julkaisu on hieman erikoinen. Sen lisäksi että kotelon paksuus on noin puolet normaalista DVD-kotelosta (vastaavia koteloita on yleensä lähinnä jossain TV-sarja kokoelma-boxeissa) niin kansipaperin näyttelijäkrediitit ovat enimmäkseen vääriä. Rachel McLishin nimeä ei näy missään ja suuri osa kannen krediiteistä on ilmeisesti elokuvasta Cyber Zone (julkaistu kanssa Puolassa). Itse elokuvaa en ole kokonaan vielä katsonut DVD:ltä mutta kuvanlaatu vaikuttaa ihan hyvältä siltä osin kun olen asiaa tutkinut. Englanninkielinen ääniraita löytyy. Niin että hieman huteralla pohjalla taaskin ollaan mutta kun hinta postikuluineen oli alle 5 EUR niin ei oikein muuta voi olla kuin tyytyväinen.

Kaupan toimintaan olen myöskin tyytyväinen. Ensin piti käyttää Google-kääntäjää jonkin verran. Tilausta ei maksettu heti tilaushetkellä vaan kauppa lisäsi postikulut ja lähetti linkin sähköpostiin korttimaksua varten muutaman päivän päästä. Maksun jälkeen nopea toimitus.

http://www.idvd.pl/sklepy/filmy/oferta/46164/1/Czarny_jastrzab/

Todettakoon kuitenkin että nyt kun Raven Hawk on tilattu niin en oikeastaan tiedä mitään muuta minua kiinnostavaa jotenkin uniikimmin Puolasta saatavilla olevaa DVD-julkaisua (Cyber Zone DVD:n ehkä voisi tilata mutta taitaa olla sekin ainakin osittain jo OOP)).
Janne 11.3.2011 23:32
Carson 11.3.2011 23:47

yritin jotain harvinaista hakea Puolasta ja selvisi että Friedkinin Rampage on julkaistu Puolassa nimellä Szaleństwo, 1993 American Miramax recut, 4:3