Kirppiksen sairaat hinnat

flp 1.1.2011 18:47

Tuli mieleen kun olen ikäni kierrellyt kirppiksiä ja Oulussakin noita on 6 paikkaa, jokin aikaa sitten huomasin taas että demoni mummot on hinnoitellet taas ennen joulua vanhoja dvd ja vhs kuvia. Yleensä dvd on 1,50-3€ kpl ja vhs 0,50-1€ kpl niin vanhojen vaateiden seasta pino vanhaa dvd roskaa Dolans Cadillac R :n ex vuokra 8€, Isäpuoli10€ ja jokin ihme jalkapallo dvd15€.

Tyyli jatkuu hintatasona 5-10€ muutamilla pöydillä, mutta sitten löytyy ääri päätä pino dvd:tä 2€ kpl ja hintaan mukaan lähti Twin Peaks boxi ja muutama muu raihna. Samalla joku realikirppiksellä Oulussa tyrkytti pahvilaatikollista 90 luvun vhs paskaa 60€:lla kuulemma keräilytavaraa mukana täyttä ongelmajätettä pikkukoteloista saastetta.

Kesällä tuli käytyä suuressa mailmassa eli Vanttalla ja sielä oli jokin kirppis siinnä Hobbyhallin lähellä ja minulla oli ruhtinaallisen 15min aikaa kiertää se ennen kuin meni kiinni, säälistä nuori neito antoi lisäaikaa kun ilmoitin Oulusta asti tulleen tänne penkomaan ja sain huokaavan katseen mutta hyvin ymmärtävän palvelun, hintataso mielestäni samaa heittoa demoni mummojen hinnoittelua ja asiallista hinnoittelua. Täältä päätyi 10kpl jotain tuonne muitten sekaan hinta 2€ luokkaa kpl ja

tulo reisulla Mikkelissä oli taas halpaa jossain tosi isossa kirppiksessä laatikollinen dvd ja muuta roskaa, mikkeli oli positiivisin kokemus vaikkakin kepakki annokset keskustassa pieniä ja kalliita. blush.gif

Helsingissä en ole käynnyt etsimässämitään mutta Vantaa ja Helsinkihän on samaa paikkaa ja hesassa tulee vain pääkipeäksi hälinästä wink.gif
Carson 2.1.2011 09:25

ysäripikkukoppaa

tongue.gif

mutta on hukkareissu jos ei Bengalin Tiikeriä kirpparilla bongaa, kovin hintalappu on ollut 4,50

huudossa näkyy olevan nelisenkymmentä myynnissä hintahaitarilla 0.10 – 5.70
flp 2.1.2011 10:53
Carson ( 2.1.2011 09:25)
ysäripikkukoppaa tongue.gif

mutta on hukkareissu jos ei Bengalin Tiikeriä kirpparilla bongaa, kovin hintalappu on ollut 4,50

huudossa näkyy olevan nelisenkymmentä myynnissä hintahaitarilla 0.10 – 5.70

Joo kirppikellä näkyy aina kun jokin kerää tuhat osaa sarjaan on kyllästytty, alkupään lelut ja levyt tulee kasapäin myyntiin.

Itse hairahdin 007 autoihin ja ostin tilaamalla 36kpl:een asti ja kuulin niitä olevan jotain 80kpl niin homma lopahti. Kuitenkin sain lapsuuden parhaat autot näin vanhempana eli

kultasormen Aston Martinin ja rakastettuni sukeltavan Lotuksen itselle, videoliikkeessä eräs kaveri kehui omistavansa 20 mersua niin sanoin omistavani 36 kpl elokuvamailman autoja ja työntekijä vahvisti näin olevan, ei ole kaveri kuulemma puhunut enään mersuista liikkeessä. wink.gif

ps: Kohta päästään ostamaan kerää kiviä kokoilmaa ja minne hävisi se tähtitiede sarja ja F1 sarjaa on nyt jo myynnissä kirppiksellä.
Jakel 2.1.2011 11:05
flp ( 2.1.2011 10:53)
videoliikkeessä eräs kaveri kehui omistavansa 20 mersua niin sanoin omistavani 36 kpl elokuvamailman autoja ja työntekijä vahvisti näin olevan, ei ole kaveri kuulemma puhunut enään mersuista liikkeessä

Mulla oli oli Jeesuksen vanha opeli vielä joskus 2000-luvun alussa. En tosin ollut itse tiennyt tuota auton historiasta, mutta eräs korjaaja mainitsi tuon omistussuhdedetaljin aikoinaan.
flp 2.1.2011 11:10
Jakel ( 2.1.2011 11:05)
flp ( 2.1.2011 10:53)
videoliikkeessä eräs kaveri kehui omistavansa 20 mersua niin sanoin omistavani 36 kpl elokuvamailman autoja ja työntekijä vahvisti näin olevan, ei ole kaveri kuulemma puhunut enään mersuista liikkeessä

Mulla oli oli Jeesuksen vanha opeli vielä joskus 2000-luvun alussa. En tosin ollut itse tiennyt tuota auton historiasta, mutta eräs korjaaja mainitsi tuon omistussuhdedetaljin aikoinaan.

Ohessa todiste autonkeräilystä, vakuutukset on kalliit vaikka on 60 poonusta.

Uploaded with ImageShack.us
Exhorder 4.1.2011 12:01

No huh huh!

Yhtälailla sairaat vhs leffojen hinnat ne on kyllä Huutonetissäkin sad.gif Toki keräilyarvoa varmaan on, mutta silti.
flp 4.1.2011 19:55
Exhorder ( 4.1.2011 12:01)
No huh huh!

Yhtälailla sairaat vhs leffojen hinnat ne on kyllä Huutonetissäkin sad.gif Toki keräilyarvoa varmaan on, mutta silti.

Samaa mieltä jostain 1€:n Videotrgen kultakannesta pyydetään 10-19€:a, sairasta maksaa 1€a enempää wink.gif