Kaitafilmiprojektorin korjaus?

Dotcom 10.11.2010 14:14

Onko kellään hajua kuka osaisi huoltaa/korjata kaitafilmiprojektoreita? Mielellään Tampereen seudulla mutta miksei muuallakin. Pääasia että peli toimisi. Ei mitään käsitystä viasta.

Antti Näyhä 10.11.2010 18:24

Mikä kone ja miten oirehtii?

Dotcom 20.11.2010 16:35

En tiedä mallista enkä ongelman luonteesta mitään mutta sainkin jo korvaavan projektorin. Nyt ongelmana onkoin se että puuttuu yksi ylimääräinen vastaanottava pieni kela. Luulin että mulla olisi jossain ollut mutta tietty ei nyt ookkaan. Eihän kellaan sattuisi sellaista pyörimään nurkissa? Voin lainata, ostaa, vuokrata. Optimaalista olisi jos sen saisi Helsingistä ja mielellään mahdollisimman nopeasti. Pystyykö kukaan jeesimään?

DasKendoJugend 20.11.2010 21:40
Dotcom ( 20.11.2010 16:35)
En tiedä mallista enkä ongelman luonteesta mitään mutta sainkin jo korvaavan projektorin. Nyt ongelmana onkoin se että puuttuu yksi ylimääräinen vastaanottava pieni kela. Luulin että mulla olisi jossain ollut mutta tietty ei nyt ookkaan. Eihän kellaan sattuisi sellaista pyörimään nurkissa? Voin lainata, ostaa, vuokrata. Optimaalista olisi jos sen saisi Helsingistä ja mielellään mahdollisimman nopeasti. Pystyykö kukaan jeesimään?

Multa saattais löytyä lainaan sopiva kela. Oulunkylästä voit tulla hakemaan, arvioisin olevani huomenna kotosalla viimeistään klo 18. Laita privaa, jos vielä tarviit kelaa, niin katsotaan miten edetään.
Antti Näyhä 21.11.2010 10:15

Oletan että kaitafilmillä tarkoitettiin kasimillistä. 8mm keloja saanee Hgissä ainakin ReelOnelta (lasipalatsissa), joistain hyvinvarustetuista valokuvausliikkeistä ja pari vuotta sitten näin muistaakseni Kaisaniemen Kodin Ykkösessäkin. Kannattaa ostaa kela jossa on irroitettava keskiö = menee tarvittaessa kahdelle erikokoiselle tapille ja sopii sekä normaali- että superkasille.

Dotcom 25.11.2010 15:59

Olin just kirjottamassa avautumista et miks tää paska ei toimi (Eumig 624D) ku se alko toimimaan!!!! Jee jee!!!

Antti Näyhä 25.11.2010 17:54

Erinomainen peli muuten tuo Eumig, soittaa sekä normaali- että superkasit ja tuossa mallissa on lisäksi melkein portaaton hidastus.

Dotcom 26.11.2010 16:24

Yritin kuumehoureissa ladata sitä väärin et ei ihme ettei pelannut...