13.3.2004 09:56
Onko kokemuksia tästä jukaisusta. Ainakin hinnasta voisi päätellä ettei olisi kovin hyvä laadullisesti mutta pääasia olisikin ehjä versio eikä FIx:n kaltainen torso.
Onko kokemuksia tästä jukaisusta. Ainakin hinnasta voisi päätellä ettei olisi kovin hyvä laadullisesti mutta pääasia olisikin ehjä versio eikä FIx:n kaltainen torso.
Missäs maassa tämä on kiekkona julkaistu? Eipä ollut apua ainakaan Rewindista ja DVD Basenista.
Muistelisin itsekin kyselleeni jollain foorumilla tätä ja vastauksena oli, että brittikiekosta olisi jotain leikattu. Täytyy jostain penkoa tuo tieto taas esiin.

Nyt päästiin asiaan! Future Filmiltä tulossa julkaisu, joka tulee varmasti olemaan leikkaamaton. Voi vihdoin laittaa torsot ja Nelosen nauhoituksen roskakoriin! Erittäin positiivinen yllätys!
Nyt päästiin asiaan! Future Filmiltä tulossa julkaisu, joka tulee varmasti olemaan leikkaamaton. Voi vihdoin laittaa torsot ja Nelosen nauhoituksen roskakoriin! Erittäin positiivinen yllätys!
Epäilen, koska suomeksi tekstitetty Norja-versio oli käsittääkseni (pituuden perusteella) sama kuin UK.
Epäilen, koska suomeksi tekstitetty Norja-versio oli käsittääkseni (pituuden perusteella) sama kuin UK.
Oliko 16:9? Brittileikkaukset pitäisi olla helppo tunnista, sillä siellä saivat lähteä mm. kaikki otokset nunchakuista ja heittotähdistä ym.
Taidat olla valitettavan oikeassa! Olin vähän liian innoissani ja jäi dvdcomparet ja muut hyödyntämättä. Olin kuitenkin siinä uskossa, että Future Filmiin voisi luottaa näissä leikkaamattomuus asioissa. Nyt meni firmaan luottamus tältäkin osalta, aivan kuten aikaisemmin heidän tapaansa vääristellä kuvasuhde asioissa.
Futuren Enter the Ninja on leikattu.
Mulla on joku 4:3 dvd hyllyssä. En muista mikä versio se on ku se ei ole nyt täällä kämpillä mulla.
optimum r2 uk julkaisu on vuodelta 2011, samaan syssyyn tuli revenge
optimum r2 uk julkaisu on vuodelta 2011, samaan syssyyn tuli revenge
oisko tuossa samalla molemmista parhaat vedot, onko kokemusperäistä tietoa optimumin ninjoista