Wagneria pukkaa taas Kansallisoopperaan:
http://www.ooppera.fi/ohjelmisto/tristan_ja_isolde/1114
Wagneria pukkaa taas Kansallisoopperaan:
Q-Teatterin Häiriötekijän luulisi olevan puhutteleva kokemus. Odotettavissa lie jotain Ihmebantun kaltaista, eikä ilmeisesti ainakaan jätä kylmäksi. Itse menen katsomaan toukokuussa.
dodo (29.11.2012 08:59)
Onko kukaan käynyt katsomassa Frankensteinin? Kannattaako Helsinkiin tulla vain tämän takia?
dodo (6.3.2013 12:45)dodo (29.11.2012 08:59)
Onko kukaan käynyt katsomassa Frankensteinin? Kannattaako Helsinkiin tulla vain tämän takia?
Eipä sitten varmaan kukaan. Tai sitten ei kannata mennä.
Turun kaupunginteatterin Jekyll & Hyde ‑musikaali vaikuttaa sen sijaan ihan asialliselta ainakin Hesarin paheksuvan arvion peruseella.
QCine (6.3.2013 11:48)Q-Teatterin Häiriötekijän luulisi olevan puhutteleva kokemus. Odotettavissa lie jotain Ihmebantun kaltaista, eikä ilmeisesti ainakaan jätä kylmäksi. Itse menen katsomaan toukokuussa.
Tämä oli todella hyvä. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Disco Studd (12.3.2013 22:27)dodo (6.3.2013 12:45)dodo (29.11.2012 08:59)
Eipä sitten varmaan kukaan. Tai sitten ei kannata mennä.
Turun kaupunginteatterin Jekyll & Hyde ‑musikaali vaikuttaa sen sijaan ihan asialliselta ainakin Hesarin paheksuvan arvion peruseella.
Wow. Vaikuttaa hyvältä... Tosin Turkuun on kovin pitkä matka...
Itse sain juuri lipun tähän ensi-iltaan:
The Rocky Horror Show Turku:
http://www.turku.fi/Public/Default.aspx?nodeid=19084&culture=fi-FI&contentlan=1
AdAstra-teatterin Joulubileet. Oli varsin mainio, ja hyvin uskollinen teatterisovitus elokuvasta. Itse Halonen kuulemma oli tyytyväinen esityksen nähtyään.
Monet hienoista kohtauksista iskevät jopa teatterisalissa paremmin kuin elokuvassa; kuten huuruinen WC-putkistoevankelisointi antisankareiden masturboidessa joululahjan tahtiin sohvalla. Hyvä myös, että näytös on kestoltaan vain hieman yli tunnin, jotta pienen ja loppuunmyydyn teatterisalin happi ei tyystin pääse loppumaan.
Kymmenen esitystä vielä 2016.
Onko kenelläkään kokemusta Venus turkiksissa näytelmästä?