Mistä kaikkialta Helsingissä saa R1-elokuvia (paitsi Pienestä Leffakaupasta)?? Tarvitsisin Scarfacen spec.editionin (sen jossa nää Def Jam-dokkarit ym), about heti.
Kysymys Helsingin dvd-liikkeisiin liittyen
Mikä vika Pienessä Leffakaupassa oikein on? Free Records Shopissa myydään kanssa R1:ä. Scarfacea voisi tsägällä saada jostain Union5:sta tai Kool Katista. Suurempaa myyntiä ei minusta ole muissa kaupoissa.
Pursimiehenkadun Compactissa on myös R1:iä, mutta ehkä vain käytettyinä.
Pienessä leffakaupassa ei ole mitään vikaa, siellä vain ei nyt ollut kyseistä levyä hyllyssä ja tarvitsisin sen maanantaihin mennessä.
Muistaakseni Eerikinkadun Filmifriikissä olen nähnyt joitain R1-levyjä, taitaapi löytyä sieltä ikkunan vierestä, aasia/kauhu-osastolta. Kolmen (?) levyn Suspiria-setti löytyi ainakin tuolta.
Muistaakseni se kolmen levyn Suspiria-setti on R0. Ja tarkastukseni tehtyäni myös Rewind väittää samaa.
Filmifriikki ei myy R1-levyjä. Suspirian kolmen levyn LE on varmuudella R0 All Region (kuten epäilemättä yhden levyn julkaisukin, itse elokuvalevyhän on tietääkseni molemmissa sama). Mitä itse aiheeseen tulee niin enpä osaa mitään enää lisätä, R1-kiekkojen kysyntäkin kun lienee vähittäismyynnissä nykyään paljon pienempää verrattuna muutamien vuosien takaiseen tilanteeseen.