18.1.2011 21:46
2000-luvun toiminta
18.1.2011 22:09
18.1.2011 22:23
No hitto, muistelinkin että tätä sarjaa on kehuttu mutta koska ykkönen oli niin huono niin ajattelin että olin sekoittanut Undisputedin ja The Cagen ja pistin kakkosen myyntiin.
18.1.2011 22:30
No hitto, muistelinkin että tätä sarjaa on kehuttu mutta koska ykkönen oli niin huono niin ajattelin että olin sekoittanut Undisputedin ja The Cagen ja pistin kakkosen myyntiin.
Kolmonen kyllä kiinnostaisi, onko julkaistu Suomessa (tai no varmaan on jossain kioskisarjassa).
19.1.2011 07:22
Kolmonen kyllä kiinnostaisi, onko julkaistu Suomessa (tai no varmaan on jossain kioskisarjassa).
Kolmosesta ei taida vielä suomilevyä olla, mutta eiköhän tuo jossain vaiheessa alelaareihin ilmesty. Jenkkijulkaisua saa alle 10 taalan.
19.1.2011 10:05
Undisputed II & III – ei mitään A-luokan elokuvia eivätkä aseet laula, mutta vuosisadan parhaimmistoa huoltispullistelu-B-toiminnan saralla. Tyylilajina turnajaistaistelu Bloodsportin henkeen.
Tuli katsottua (hyvälaatuiselta) jenkki-blurayltä Isaac Florentinen Ninja, joka valmistui Undisputed-jatko-osien välissä, ja pääosassa em. tapaan Scott Adkins. Ei vedä vertoja Teräskehille II-III, lähinnä siksi että on enemmän seikkailu (ja ninjailu), joten machopullistelu jää paitsioon. Kuitenkin kuluvan vuosituhannen kontekstissa vähintään hyvää B-actionia, jota toivoisi aina olevan tarjolla vuokraamon alahyllyllä kun tätä genreä tulee ikävä. Huono dialogi ja mutkien suoraksi vetäminen kuuluu asiaan, mutta mukaansatempaavuutta olisin toivonut hieman enemmän. Kuitenkin ***-
Suomi-dvd ilmestyy Futurelta ensi viikolla, eli ehkä se Undisputed III:kin tänne vielä saadaan...
9.2.2011 23:21
Tuli Taken vihdoinkin tsekattua, ja pakko yhtyä ketjussa jo aikaisemmin mainuttuihin mielipiteisiin siitä, että kova leffa kyllä todella kyseessä. Liam Neeson vetää roolinsa helvetin hyvin ja uskottavasti isänä joka haluaa keinoja kaihtamatta saada tyttärensä takaisin. Pitkästä aikaa tuli tsekattua toimintaleffa jonka halusi seurata intensiivisesti alusta loppuun. Huomenna sitten Morelin Paris with Love vuorossa.
9.2.2011 23:21
Mitäs muita kovia näitä viel on?