Millainen tekninen kokoonpano kullakin?

flp 17.9.2010 18:52

Heti aluksi että meikän laitteen on sitten surkeita ,mutta tv: vaihdan 50 tuumaseen lähiaikana. Saa komentoida ja ehdottaa Eltax (nimi liekkö oikein) mutta Tanskalaisten kaijutin sarjaa on suositeltu lähinna hinta laatu suhteen takia?.

Tv LG Plasma-Tv 32Lc5 32tuuma (liian pieni!). Ollut varma peli ei moitteen sanaa.

Panasonic DMR-ES15 DVD-tallennin R+/R- Erittäin hyvä ei moitteen sanaa

Humax CX PVR-9200 Hyvä mutta ei toimi Vistan kanssa ollenkaan , kaikki kokeiltu Xp:n kanssa toimii mutta hidas kopiointi tietokoneelle.

Blu-Ray BD-P1500 Loistava peli ei ongelmia

Yamaha RX-V365 vahvistin loistava peli .

Dvd VHS Video Tallennin malli RC278 Vhs puoli äärimmäisen hyvä ja laadukas mutta dvd ronkeli paska, ei voi päivittää sekavat käyttöohjeet, sanoo myös muutkin.

Ostin malli kappaleen 45€:lla käytetty muutama tunti ja ollut mulla 1 vuoden.

Tietokone Kannettava Fujitsu Siemens Amillo Helvetin hyvä, sika hyvä!.

Keskikajari OR 1500 ostettu vuonna 1994

4kpl kajaria Or 120 1994 mallia

Suppari SA w 10 Sony tämä ostettu 1994 ja menee vaihtoon.

Projektori 16mm Merkkiä en muista ja en viitsi kaivaa varastosta mutta Koulussa käytetty ja mukana uusia lamppujakin 2kpl kumpaakin, toimiva peli kuitenkin ja varmaan vähän käytettykin- normi valkokangas.

Meinas Unohtua LP-soitin Sony ja 3kpl toimivat 2 vois myydäkkin

No Gsm Nokia N95, muita kansalaisboxeja ja vanhoja 2 3 ja 4 tv:tä en lujettele erikseen.

Korjausta ja lisäystä eli

Sony 55 tuuman tv malli KDL 55ex713 100hz huippu hyvä tv LED TV

Sony PSP 3 uusin malli

Lisäystä

Beta nauhuri

8mm projektori 8m ja Super8 soi samassa.
Jakki 19.9.2010 17:40

• Samsungin 50" PS50C7705YS Plasma missä digiboksi ja mediasoitin omasta takaa. USB:n kautta voi liittää ulkoisen kovon ja käyttää tallentimena + 2 kpl 3D laseja.

– PS3 toimii soittimena ja ylläripylläri pelikoneena.

– Bosen Cinemate 2.1 kotiteatteri

Riittää mainiosti meille, eikä laitteita ole liiaksi.

Itse suhtauduin epäluuloisesti töllön 3D ominaisuuteen mutta kun kokeilin demoa asiasta, niin pakko myöntää että oli erittäin vakuuttavan näköistä.

Natiaiset tykkäsivät kovasti ja klippiä onkin katseltu kyllästymiseen asti.
flp 19.9.2010 19:37
Jakki ( 19.9.2010 17:40)
• Samsungin 50" PS50C7705YS Plasma missä digiboksi ja mediasoitin omasta takaa. USB:n kautta voi liittää ulkoisen kovon ja käyttää tallentimena + 2 kpl 3D laseja.

Itse suhtauduin epäluuloisesti töllön 3D ominaisuuteen mutta kun kokeilin demoa asiasta, niin pakko myöntää että oli erittäin vakuuttavan näköistä.

Miten muilla kokemuksia jos samassa Tv paketissa useampi laite kuten dvd , olisiko herkempi menemään rikki ja jos esm: dvd leviää vaikuttaako tv: vastaanottimeen?.

Yleensä on minulla jäännyt tapa ostaa kaikki erikseen, mutta Sun tv on todella hyvä,käyn vielä katsomassa tarkemmin josko hinta olisi kohdillaan?. cool.gif

Minulla kokemusta lähinnä 90-luvun paketti ratkaisuista jossa vhs/tv samassa ,vhs leves noin 1 vuoden kuluttua mutta tv kyllä toimi jotain 10 vuotta.

Merkkiä en muista mutta oli Ellokselta ja ei Yamaha vaan lähes saman niminen.
flp 19.9.2010 19:47
Jakki ( 19.9.2010 17:40)

Hinta Samsung 50" Plasma-TV :llä Suomessa noin 1799€, Pitänee mennä Ruotsin puolelle katselemaan noita. Kalixista irtoaa varmaan 40% halvemmalla, Haaparannassakin vielä kovat raja hinnat, mutta Oulusta ajoa ei montaa tuntia niin ollaan Kalixin puolella ja hinta taso todella halpaa.
Jakki 19.9.2010 21:21

Edellinen töllö joka oli 32" putki, kesti 10v. Tuskin olis edes vaihdettu vielä jos ei ois ruvennu laitteet oikuttelemaan.

Telkkuun olen todella tyytyväinen. HD-kanavilla ja Blu-ray kiekoilta katsottuna kuva on aivan saatanan hyvä!

Valinnan töllöstä tein ihan mutulla Gigantissa katselemalla kolme varttia telkkuseinää. Otin sitten sen missä oli omasta mielestä paras kuva ja hinta sopi varattuun budjettiin.

Toi telkun mediasoitin on kyl mainio. Itse katselen välillä leffoja suoraan Kingstonin 8GB muistitikulta ja hienosti toimii.

Myös .sub ja .srt tekstit ainakin toimii.

3D on vielä lähes käyttämätön ominaisuus ja saa nähdä jääkö se myös sellaiseksi. Eipä niitä 3D leffojakaan taida olla vielä myynnissä ihan riesaksi asti!

Canalin tallentava HD-boksi jäi toistaiseksi sivuun lähinnä sen takia että on ihan vitun ärsyttävä käyttää!

Sitä paitsi Samppa näyttää tekstityksen paremmin kun Canalin boksi. Siinähän ne on sellaset karmeen näköiset teksti-tv söherrykset mustassa laatikossa.

Meillä on myös se Canalin toinen "ei tallentava" HD-Boksi missä tekstitys on saatu jo normaalin näköiseksi. Pieni asia mutta häiritsee mua melkoisesti...
flp 19.9.2010 21:37
Jakki ( 19.9.2010 21:21)
Edellinen töllö joka oli 32" putki, kesti 10v. Tuskin olis edes vaihdettu vielä jos ei ois ruvennu laitteet oikuttelemaan.

Telkkuun olen todella tyytyväinen. HD-kanavilla ja Blu-ray kiekoilta katsottuna kuva on aivan saatanan hyvä!

Valinnan töllöstä tein ihan mutulla Gigantissa katselemalla kolme varttia telkkuseinää. Otin sitten sen missä oli omasta mielestä paras kuva ja hinta sopi varattuun budjettiin.

Toi telkun mediasoitin on kyl mainio. Itse katselen välillä leffoja suoraan Kingstonin 8GB muistitikulta ja hienosti toimii.

Myös .sub ja .srt tekstit ainakin toimii.

3D on vielä lähes käyttämätön ominaisuus ja saa nähdä jääkö se myös sellaiseksi. Eipä niitä 3D leffojakaan taida olla vielä myynnissä ihan riesaksi asti!

Canalin tallentava HD-boksi jäi toistaiseksi sivuun lähinnä sen takia että on ihan vitun ärsyttävä käyttää!

Sitä paitsi Samppa näyttää tekstityksen paremmin kun Canalin boksi. Siinähän ne on sellaset karmeen näköiset teksti-tv söherrykset mustassa laatikossa.

Meillä on myös se Canalin toinen "ei tallentava" HD-Boksi missä tekstitys on saatu jo normaalin näköiseksi. Pieni asia mutta häiritsee mua melkoisesti...

Hyvä, mielenkiintoinen Tv pitänee kyllä harkita,katson Ruotsin hinta tason. Mulla muuten on yksi 3D dvd Sharkboy and LavaGirl 3D jossa 3D lasit 2kpl näkyi kyllä 3D:nä miten nyt pitää 32:sessa plasmassa näkyä, mukana normaalikin dvd versiosamalla levyllä. thumbsup.gif

PS: En myy levyä!
jussi 25.9.2010 13:22

Mun "kotiteatterissa" on Sonyn vhs- ja betakoneet ja Philipsin V2000-masiina sekä LG:n polttava dvd. Näyttönä joku Mark-niminen 28-tuumainen kuvaputkitelkkari tottakai 4:3 ‑kuvasuhteella. Vehkeet yhistetty kotistereoihin piuhalla

cool.gif .
flp 25.9.2010 15:23
jussi ( 25.9.2010 13:22)
Mun "kotiteatterissa" on Sonyn vhs- ja betakoneet ja Philipsin V2000-masiina sekä LG:n polttava dvd. Näyttönä joku Mark-niminen 28-tuumainen kuvaputkitelkkari tottakai 4:3 ‑kuvasuhteella. Vehkeet yhistetty kotistereoihin piuhalla cool.gif .

Oikeistaan aika kova setti varsinkin jos on vielä Beta ja 2000 nauhoja paljon!
jussi 26.9.2010 11:00
flp ( 25.9.2010 15:23)

On niitä muutama sata...betaa enemmistö.
flp 26.9.2010 21:30
jussi ( 26.9.2010 11:00)
flp ( 25.9.2010 15:23)

On niitä muutama sata...betaa enemmistö.

Pikkuisen riipaisee kateuden viikate, mutta hyvä että jollain vielä näitäkin on tallella blush.gif
mr_bungle 29.9.2010 12:33

Leffahuoneessa:

Projektori: Sanyo PLV-Z700 (fullhd)

Kangas: Grandview flat 92"

Soitin: PS3

Digiboksi: Wbox HD (Humaxin boksi)

Äänet: Samsung HT-P1200 (5.1)

Olkkarissa:

Panasonic 42" plasma (hd-ready)

Philipsin halppis BD-soitin

Humaxin digiboksi

Sonyn dvd/cd/stereosysteemi
flp 29.9.2010 19:10
mr_bungle ( 29.9.2010 12:33)
Leffahuoneessa:

Projektori: Sanyo PLV-Z700 (fullhd)

Kangas: Grandview flat 92"

Soitin: PS3

Digiboksi: Wbox HD (Humaxin boksi)

Äänet: Samsung HT-P1200 (5.1)

Olkkarissa:

Panasonic 42" plasma (hd-ready)

Philipsin halppis BD-soitin

Humaxin digiboksi

Sonyn dvd/cd/stereosysteemi

Minulla on myös Humax tallentava digiboxi ,muutoin kuva ja muut loistavia mutta kopiointi dgi-tietokoneeseen hidasta ja vistalla ei toimi, xp.llä toimii.

Miten siirto oonnistuu ja mikä käyttis järjestelmä tietokoneessasi on ?.
mr_bungle 4.10.2010 15:04
flp ( 29.9.2010 19:10)
Minulla on myös Humax tallentava digiboxi ,muutoin kuva ja muut loistavia mutta kopiointi dgi-tietokoneeseen hidasta ja vistalla ei toimi, xp.llä toimii.

Miten siirto oonnistuu ja mikä käyttis järjestelmä tietokoneessasi on ?.

OS X Leopard on käyttiksenä, mutta eipä ole ollut koskaan tarvetta siirtää mitään digiboksilta koneelle.
Vinnie 20.10.2010 14:08

"Mancave":

Itsetehty 92" screeni

Mitsubishi HC3800 Full HD tykki

Vahvarina denon avr-1910

PS3 soittimena ja "toistimena"

Subbarina BK Electronics XLS200-DF MK2

Kaiuttimet Monitor Audiolta

Perusdigiboxi

LaCie LaCinema Rugged HD

Olohuoneessa sitten taulutv,,topfieldin tallentava digiboxi ja Oppo Dv-981hd DVD-soitin
flp 6.1.2011 17:07
Vinnie ( 20.10.2010 14:08)
"Mancave":

Itsetehty 92" screeni

Mitsubishi HC3800 Full HD tykki

Vahvarina denon avr-1910

PS3 soittimena ja "toistimena"

Subbarina BK Electronics XLS200-DF MK2

Kaiuttimet Monitor Audiolta

Perusdigiboxi

LaCie LaCinema Rugged HD

Olohuoneessa sitten taulutv,,topfieldin tallentava digiboxi ja Oppo Dv-981hd DVD-soitin

Onko tykki millainen, kuvanlaatu, lamput kalliit? ja onko tuntimäärää ilmoitettu lampulla?. Jokin Mitsutykki oli kuulemma tosi hyvä, ainakin kesällä töissä yksi puolituttu hehkutti tuota.