Harvinaiset arvokkaat DVD- R2-julkaisut

Lex 23.7.2012 19:32
VierasTalo ( 23.7.2012 18:34)
perkele ( 23.7.2012 02:09)
Mahtaisiko olla kaupan arvoista pulittaa judge dredin ja videodromen suomijulkaisuista yhteensä 40¤?

Tinkimisvaraa ei ole.....
Dreddin suhteen suosittelisin ainakin odottelemaan, en yhtään yllättyisi vaikka siitä tulisi vihdoin jotain uusintapainosta uuden Dredd-leffan myötä syksymmällä. En tosin sitten tiedä, onko tuossa ehkä taustalla jotain tekijänoikeussekoiluja minkä vuoksi sitä ei ole painettu enempää.

BD tulossa 18.9.
Carson 24.7.2012 13:07
tupes ( 23.7.2012 17:29)
Mites muuten true lies dvd:n tilanne on. Ensimmäinen versio oli leikkaamaton, mites tuo universalin uusintapainos? Sisältääkö samat leikkaukset kun leikattu uk dvd?

tämän englanti-julkaisuhistoriasta tutkimusta.

tästä on 2001 julkaistu vahingossa uk-dvd joka on leikkaamaton, joka löytyy, suomitekstit tuossa näkyy olevan ja irlannin tarkistuslogo levyssä.

sitten 2009 englannissa on boksi 2009 "Greatest Ever Action Heroes" DVD collection siinä on leikkaamaton IMDB:n mukaan

tätä nykyä elokuva on BBFC:n sallimaa tavaraa, mutta nuitten vuosien välissä julkaistut uk-dvd:t on leikattu.
Dimitri Siltala 24.7.2012 22:20

Mikä oli ensimmäinen Suomi DVD? Itse näin 1998 Huber Testingin äijällä dvdaseman tietokoneessa ja sillä.oli se joku Mars Hyökkää levy. Ihmekansia on jossain,mulla on joku MR. Bean kokoelma sellaisessa kovamuovisessa kotelossa,toista vastaavaa ei ole tullut vastaan.

Antti Vanhala 24.7.2012 23:05

Eka Suomessa julkaistu dvd oli Bean – äärimmäinen katastrofielokuva, julkaisijana toimi Scanbox helmi-maaliskuussa 1998. Mars hyökkää oli osa Warnerin ekaa kampanjaerää keväällä 1998. Mutta tuo Bean ehti ensin.

Dimitri Siltala 25.7.2012 07:57

No niinpä olikin.

Se mun Beanlevy on kyllä ihan outokantinen.
Neon Maniac 25.7.2012 08:48
DIMITRI SILTALA ( 25.7.2012 07:57)
Se mun Beanlevy on kyllä ihan outokantinen.

Tarkoititko kansia vai koteloita? Omasta hyllystä, kun nimittäin löytyy elokuvan Urban Legends – Kauhutarinoita kohdalla kotelovarustus, jollaisia kohtasi vuosituhannen vaihteessa aika ajoin määrättyjen jakelijoiden julkaisuissa. Sellainen kauttaaltaan läpinäkyvä, ja erittäin kovaa tekoa, saranallisella luukulla oleva, jossa jonkin sortin lukitusmekanismi kotelon sivustalla keskellä.
Dimitri Siltala 25.7.2012 20:12

Joo,se kotelo. Tollainen Taitaa olla.

Dimitri Siltala 25.7.2012 20:22

Onkohan Bondin Golden Eye nykyään leikkaamaton? Eka levyhän ei tainnut olla,sitten vaihtui maahantuojat,ym. Ja jostain hommasin Japani DVD:n,en ole kyllä kertaakaan katsonut,kuten en ole kyllä Kill Billin Japanilevyäkään. Bondien julkaisuhan jäi silloin maahantuojan vaihtuessa kesken,eli noitahan sai odottaa muistaakseni jonkun aikaa,ekathan perustuivat samaan masteriin kuin 90 luvun VHS ja LD versiot. Noi salkussa olevat on kyllä todella laadukkaita,ekoissa ei extroja ollut tekstien kera,eikä kaikissa 5,1 ääntä..Mulla on toi Suorsan eka DVD opas,eikä siinä montaa ollut.

Piru,kun toista kirjaa en löydä mistään.

Varmaan jollain hienolla tyypillä,kuten Seagalin Out for Justice,ym..

Kyllä lainaukset JÄÄ!!!
Dimitri Siltala 25.7.2012 20:23

Onkohan Bondin Golden Eye nykyään leikkaamaton? Eka levyhän ei tainnut olla,sitten vaihtui maahantuojat,ym. Ja jostain hommasin Japani DVD:n,en ole kyllä kertaakaan katsonut,kuten en ole kyllä Kill Billin Japanilevyäkään. Bondien julkaisuhan jäi silloin maahantuojan vaihtuessa kesken,eli noitahan sai odottaa muistaakseni jonkun aikaa,ekathan perustuivat samaan masteriin kuin 90 luvun VHS ja LD versiot. Noi salkussa olevat on kyllä todella laadukkaita,ekoissa ei extroja ollut tekstien kera,eikä kaikissa 5,1 ääntä..Mulla on toi Suorsan eka DVD opas,eikä siinä montaa ollut.

Piru,kun toista kirjaa en löydä mistään.

Varmaan jollain hienolla tyypillä,kuten Seagalin Out for Justice,ym..

Kyllä lainaukset JÄÄ!!!
Dimitri Siltala 25.7.2012 20:45

Akkaa Päälle. Kolme kokoelmaa,yksi ehti olla vähän aikaa vaan myynnissä ja poistettiin joidenkin oikeuksien takia,sillä voi olla jotain arvoa?

Entä nämä Die Hardit Orig.kansilla?
Veli Eesau 28.7.2012 23:37

Mites nämä suomikiekot: Bad Moon (1996) ja Roswell (1994)? Lienee vissiin vähän harvinaisempia mutta onkohan näillä kuitenkaan paljoa arvoa? Ensin mainitusta koitetaan röyvätä 15e huuto.netissä.

dm_lasse 29.7.2012 01:57
Veli Eesau ( 28.7.2012 23:37)
Mites nämä suomikiekot: Bad Moon (1996) ja Roswell (1994)? Lienee vissiin vähän harvinaisempia mutta onkohan näillä kuitenkaan paljoa arvoa? Ensin mainitusta koitetaan röyvätä 15e huuto.netissä.
Itse ainakin ostin viidellä eurolla posteineen tuon Bad Moonin jokunen kuukausi sitten huudosta. Ja vielä väärällä kuvasuhteella joka häiritsi vielä sitten koko elokuvan ajan.
flp 29.7.2012 19:35

Mahtaisiko olla kaupan arvoista pulittaa judge dredin ja videodromen suomijulkaisuista yhteensä 40¤?

Miksi ostat leikatun videodromen yleensä, kysyn vaan?

Suomi Videodrome on todella R raded ja lyhennetty hyvin monta kohtaa kuten ne neulan pistelyt ja lopun kohokohtaa.
Dimitri Siltala 30.7.2012 03:15

Hei tietäjät,Akkaa Päälle vielä auki.

Antti Vanhala 30.7.2012 13:47
flp ( 29.7.2012 19:35)

Miksi ostat leikatun videodromen yleensä, kysyn vaan?

Suomi Videodrome on todella R raded ja lyhennetty hyvin monta kohtaa kuten ne neulan pistelyt ja lopun kohokohtaa.

Vähän sekavia nämä lainauksesi, suosittelen tuon foorumisoftan quote-tagin käyttöä.