Antti Tohka (11.3.2004 14:35)Mä en vaan kestä ajatusta, että joku nahkapää haalii noi ja rupeaa tekemään massia.
Siis ne on ihan tavallisia C-kasetteja, kuka tahansa joilla on ne tilattuna on voinut levittää niitä jo vuosia.
Antti Tohka (11.3.2004 14:35)Mä en vaan kestä ajatusta, että joku nahkapää haalii noi ja rupeaa tekemään massia.
Yotsuya (11.3.2004 14:16)Ei varmaan ole ongelma, on tuolla tuttuja.
Yotsuya (11.3.2004 14:10)Tuli jo Siitoimeen sijoitettua...
Yotsuya (11.3.2004 13:25)Antti Tohka (11.3.2004 14:35)Mä en vaan kestä ajatusta, että joku nahkapää haalii noi ja rupeaa tekemään massia.
Siis ne on ihan tavallisia C-kasetteja, kuka tahansa joilla on ne tilattuna on voinut levittää niitä jo vuosia.
Sitä aitoa "Miten auttaa paholaisen 11. hengen riivaamaa miestä" ‑magiaa.
Martin (11.3.2004 15:57)Yotsuya (11.3.2004 14:10)Tuli jo Siitoimeen sijoitettua...
Kerro lisää.
No mitenkäs nuo nyt hoidetaan. Onko kongonoskarilla auto? Mulla olisi auto käytettävissä, mutta pääsisin noutomatkalle vasta noin 10 päivän kuluttua. Turkuun olisi kyllä muutenkin asiaa. Raha-asiaan en jaksaisi sekaantua, jos muut pystyvät sen sumplimaan.
Kalle Kinnunen (11.3.2004 14:38)No mitenkäs nuo nyt hoidetaan. Onko kongonoskarilla auto? Mulla olisi auto käytettävissä, mutta pääsisin noutomatkalle vasta noin 10 päivän kuluttua. Turkuun olisi kyllä muutenkin asiaa. Raha-asiaan en jaksaisi sekaantua, jos muut pystyvät sen sumplimaan.
Kai tästä on sitten mahdollista tehdä jotain bootleggiä dvd:lle?
Pekka aikoinaan kertoi minulle että Naantalin sosiaalitoimisto oli käynyt kuvaamassa hänestä dokumentin, ei liene koskaan esitetty missään julkisesti, mutta olivat toimittaneet Pekalle kopion... mahtaako olla mukana?
Ei Perkele, muutama tuntia tietokoneen äärestä pois ja tällaista keskustelua!
DVD-bootleg kiinnostaa täälläkin! Varmaan sopivaa matskua katsottavaksi perä perää Triumph Of The Willin kanssa.
DVD-bootleg kiinnostaa täälläkin!
Uskoisin että matsku on pääasiassa humalaisen miehen jorinaa, voihan siitä sopivilla leikkauksilla saada mielenkiintoista katsottavaa tai sitten kaupata sitä ihan rehellisesti unilääkkeenä.
G.P.O. (11.3.2004 21:14)DVD-bootleg kiinnostaa täälläkin! Varmaan sopivaa matskua katsottavaksi perä perää Triumph Of The Willin kanssa.