Starcrash

Goose 15.1.2005 04:07
Aluksi pahoittelen näin ensimmäisenä postauksenani kaivan esiin näinkin vanhan topicin.

Ei todellakaan ole mitään pahoiteltavaa, jos löytää jotain kommentoitavaa vanhasta Luigi Cozzi/Starcrash topicista. thumbsup.gif
JMustonen 15.1.2005 04:47
silakka (15.1.2005 00:12)
Starcrashin olen itse hankkinut Ebayn kautta. Sitä kauppaa siellä Pohjois-Italiassa sijaitseva ebaylainen ihan kohtuuhinnalla.

Oiskohan sama heppu jolta olen hankkimassa omaani. Kovin on hinnoissaan. $30 + postit. Mutta pakkohan tuo hankkia, kun tuli jo julistekin seinälle.
Koston käsi 15.1.2005 12:20

No nyt kun Starcrash on taas tapetilla, mainittakoon että Dark Side-lehdessä napistiin tuon Ranska(tupla)kiekon kuvanlaadusta aika lailla. Toisaalta, kukaan elitisti ei ole vielä valittanut joten kaipa se ihan kelvollinen on. Muistelisin myös että "Starcrash kakkonen" ei sisällä enkkupuhetta taikka subeja, mikä taitaa olla kuitenkin se ja sama. Mulle saa muuten tyrkyttää Starcrashiä kasettina tai kiekkona.

silakka 15.1.2005 23:30
JMustonen (15.1.2005 05:48)
silakka (15.1.2005 00:12)
Starcrashin olen itse hankkinut Ebayn kautta. Sitä kauppaa siellä Pohjois-Italiassa sijaitseva ebaylainen ihan kohtuuhinnalla.

Oiskohan sama heppu jolta olen hankkimassa omaani. Kovin on hinnoissaan. $30 + postit. Mutta pakkohan tuo hankkia, kun tuli jo julistekin seinälle.

Mitä ilmeisemmin sama juippi. Oliskohan Alois ollut etunimi. Myy Starcrash julistettakin. Minusta loppuhinta ei ollut tuon 30 jenkkitaalan luokkaa. Postituskuluja taisi alkuun pyytää jotain 7 euroa, mutta sekin taisi korjaantua oikeampaan suuntaan.

Starcrashin kuvanlaatu ei ole hääppöinen. Paljon roskia vaeltaa ruudulla ja koko juttu on hyvin samean näköistä. Ääniraidassa on muutamia häiriöitä ja kerran se särähtää pahemmanlaisesti korvaan. Mutta jos Starcrashin kuva on huono, niin kakkoslevyllä olevan pitkän making of dokkarin kuva se vasta kammottava on!

Starcrash kakkoseen ei levyltä löydy enkku subbia. Ranskaa kaikki. Kuvanlaatu on tuossa kakkosessa oikeastaan ihan hyvä.

Kakkoslevyllä on kuvakokoelmaa eri maiden leffajulisteista ja Starcrash on näköjään ollut joskus Suomessakin elokuvateatterilevityksessä.
chachi 18.1.2005 17:06
silakka (16.1.2005 00:31)
Kakkoslevyllä on kuvakokoelmaa eri maiden leffajulisteista ja Starcrash on näköjään ollut joskus Suomessakin elokuvateatterilevityksessä.

Ensimmäisen Star Warsin vanavedessähän (tai oikeastaan vähän jäljessä) tuo tuli ensi-iltaan 30.3.1979, levittäjänä Adams Filmi ja ikärajalla K-12.